מעל ל-30 נפגעים בפיצוץ בית ברצועת עזה

לפחות 30 בני אדם נפגעו בפיצוץ שארע בבית בבית חאנון שבצפון רצועת עזה • ככל הנראה הפיצוץ נגרם בשל אחסון חומרי נפץ ואמצעי לחימה במקום • "הבתים של האזרחים הפכו למחסני נשק והם משלמים את המחיר"

קובי בורנשטיין | חרבות ברזל 23.1.2021 | 18:41

הפיצוץ ברצועה צילום: רשתות חברתיות

לפחות 36 בני אדם נפגעו בפיצוץ שארע בבית בבית חאנון שבצפון רצועת עזה, על פי חלק מהדיווחים הפיצוץ נגרם בשל פיצוץ מטען חבלה במקום.

דובר משרד הפנים בעזה אמר כי נפתחה חקירה סביב נסיבות התקרית. לפי חלק מהדיווחים הפיצוץ נגרם בשל פיצוץ מטען חבלה במקום. דובר משרד הפנים בעזה אמר כי נפתחה חקירה סביב נסיבות התקרית. כך דווח עומרי חיים בכאן 11.

לפי חלק מהדיווחים בצד הפלסטיני מספר הפצועים באירוע בבית חאנון עומד כעת על כ-36 בני אדם. דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, התייחס לאירוע בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "הסיפור של הבית הזה הוא הסיפור של בתים רבים אחרים ברצועה שהפכו למחסני נשק וטילים בעבור ארגוני הטרור - מי שבסוף משלם את המחיר הם אזרחים חפים מפשע".

גורם ביטחוני בעזה אמר לאחד מכלי התקשורת הפלסטיניים כי הפיצוץ ארע בבית של פעיל ג'יהאד אסלאמי. השבוע טנקים של צה"ל תקפו עמדות צבאיות של חמאס ברצועה בתגובה לירי רקטה לשטח ישראל. הרקטה נפלה בשטח פתוח סמוך לנחל עוז, ולא נשמעה התרעת צבע אדום ביישובים הסמוכים. השיגור הצטרף לאירוע נוסף שאירע יום לפני, בו שוגרו שתי רקטות מצפון עזה לכיוון אשדוד ונחתו בים. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים בתקיפה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום