החסיד נחת סמוך לשבת וסורב כניסה

חרדי בעל אזרחות ישראלית המתגורר בלונדון, נחת בסמוך לכניסת השבת האחרונה בבריסל בירת בלגיה, והתכוון לנסוע משם לאנטוורפן. הוא סורב כניסה מאחר והוא לא אזרח מקומי

יענקי פרבר | חדשות בעולם 25.1.2021 | 09:06

אילוסטרציה צילום: pixabay

נוסע חרדי, המשתייך לאחת החצרות המפורסמות, נחת ביום שישי האחרון בסמוך לכניסת שבת בבריסל בירת בלגיה ותכנן לנסוע לאנטוורפן. הנוסע בעל אזרחות ישראלית המתגורר בלונדון, הגיע לבקר את אביו המבוגר המתגורר באנטוורפן, אך לא הורשה להיכנס.

הנוסע יצר קשר עם עסקנים באנטוורפן, אלו ניסו להפעיל את קשריהם מול הרשויות כדי להכניסו לבית אביו. יצוין כי הנוסע עבר בדיקת קורונה כנדרש לפני הטיסה והגיע עם אישור כי הוא שלילי, אך כל זאת לא הועיל. הבלגים התעקשו שלא להכניסו מאחר ואינו מחזיק באזרחות בלגית. התחנונים לא הועילו, למרות שציין כי הוא בא לבקר לסעוד את אביו הקשיש, שאותו לא ראה זמן רב, הנוסע הצהיר כי הוא יישאר בבית אביו בלבד, אך גם הבטחה זו נפלה על אוזניים ערלות.

עסקנים באנטוורפן סידרו לנוסע חדר פרטי בשדה התעופה, כדי שלא יצטרך לשהות יחד עם נוסעים לא יהודים במהלך השבת. לצד זאת, הם ניסו להעביר לו אוכל כשר מוכן לשבת, אך הם לא הצליחו לשכנע את הרשויות כי האיש זקוק לאוכל מיוחד - כשר.

ל'כל רגע' נודע כי אתמול (ראשון) המריא החסיד חזרה מבלגיה ללונדון מבלי שהצליח לפגוש את אביו הקשיש.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום