יממה לאחר הזכייה: מרב מיכאלי הודיעה לפרץ ושמולי לפרוש מהממשלה

מרב מיכאלי לא מבזבזת זמן, פחות מיממה לאחר שקבלה את מרב הקולות במרוץ לתפקיד מנהיג מפלגת העבודה, היא מראה מי בעלת הבית החדשה במפלגת העבודה, ודורשת מהשרים פרץ ושמולי לעזוב את תפקידיהם לאלתר

אהרן מילר | פוליטי 25.1.2021 | 19:40

עמיר פרץ ואיציק שמולי צילום: דוברות העבודה גשר

רק אתמול ניצחה מרב מיכאלי במרוץ לראשות מפלגת העבודה, וכבר הערב (שני) פחות מ-24 שעות מאז שהוכרזה כמנהיגת המפגלגה היא מראה מי בעל הבית במפלגת העבודה, והחליטה עבור 'חבריה' למפלגה, עמיר פרץ ואיציק שמולי לצאת מממשלתו של בנימין נתניהו.

למרות החלטתה של מיכאלי, למרות שעמיר פרץ ואיציק שמולי הודיעו על סיום דרכם במפלגת העבודה, מיכאלי לא ממתינה לבחירות ולהשבעתה של כנסת חדשה, ודורשת מפרץ המכהן כשר כלכלה והתעשייה ומשמולי המכהן כשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים להתנתק ממשלתו של נתניהו "המושחתת והגרועה בתולדות המדינה" כלשונה, לאלתר.

יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי אמרה עם פרסום החלטתה: "מפלגת העבודה עוזבת את ממשלת נתניהו-גנץ המושחתת. הודעתי לפרץ ושמולי שעליהם להתפטר מהממשלה לאלתר. מפלגת העבודה מתחילה מחדש"

כזכור, לפני כחודשיים העבירו יו"ר המפלגה עמיר פרץ וחבר הכנסת איציק שמולי החלטה שאומרת כי לא ייערכו פריימריז במפלגת העבודה, בכך ניסה פרץ לקבל לידיו את השליטה במפלגה לקראת חיבורים עתידיים, כמו גם הסכמים שיאפשרו לו לממש את ההגעה ליעד שלו: בית הנשיא.

לפני שלושה שבועות נערך דיון בבית המשפט לבקשת חברת הכנסת של המפלגה מירב מיכאלי, ובית המשפט קבע כי תביעתה מוצדקת. אכן הערב אוכלת מיכאלי את פירות ההצלחה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום