יו"ר ועדת החינוך עורק מ'כחול לבן' ל'עבודה'

למחרת ניצחונה של ח"כ מרב מיכאלי בבחירות לראשות מפלגת העבודה, עם 77% תמיכה, ח"כ רם שפע ממורדי 'כחול לבן' שהובילו להפלת הממשלה והקדמת הבחירות מודיע על הצטרפותו למפלגת העבודה 

ארי קלמן | פוליטי 25.1.2021 | 19:31

רם שפע צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת רם שפע, העומד בראש ועדת החינוך של הכנסת מטעם 'כחול לבן', מודיע היום (שני) על הצטרפותו למפלגת 'העבודה', שאמורה בהמשך לחבור למפלגת 'הישראלים' בראשון רון חולדאי.

שפע צפוי להתמודד בפריימריז לרשימת 'העבודה', שיתקיימו בשבוע הבא, לא לפני שהוא תוקף את התנהלות הממשלה בה הוא חבר עדיין: "הממשלה הזו שכחה את תפקידה כלפי הציבור, לכן הצבעתי בעד הפלתה. כעת, אפעל בכל כוחי כדי להוביל לשינוי אמיתי שכל כך נחוץ למדינה שלנו".

"מתוך כך", הסביר שפע את החלטתו, "החלטתי לרוץ בבחירות לרשימת מפלגת העבודה במטרה להצטרף לחברתי מרב מיכאלי, יו"ר המפלגה, ולקדם את התחדשות המחנה הדמוקרטי והליברלי בישראל".

עוד הוסיף יו"ר ועדת החינוך היוצא רם שפע: "מערכת החינוך שלנו חבוטה מכל עבר. הממשלה לא רואה בה כמערכת חיונית, אף על פי שמיליוני ילדים והורים זקוקים לה כמו אוויר לנשימה. אני חש תחושת אחריות עמוקה לחינוך, אך לצערי הממשלה ממשיכה לרוקן מסמכויות את ועדת החינוך ומונעת ממני ומחברי הועדה להמשיך ולחזק את מערכת החינוך".

שפע צפוי כבר היום להתפטר מהכנסת ולהחזיר את המנדט לכחול לבן.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום