נתניהו מתאונן: לצערי, ערוצי 12 ו-13 שוב סירבו לשדר

יחסיה של התקשורת וראש הממשלה בנימין נתניהו ידעו במהלך השנים עליות ומורדות, בעיקר מורדות, בפוסט בפייסבוק תקף נתניהו את התעלמותן של כלי התקשורת מההצהרה שמסר אמש יחד עם שר הבריאות בנושא הקורונה

אהרן מילר | תקשורת 3.2.2021 | 07:25

בנימין נתניהו צילום: Amir Levy/Flash90

בפוסט ארוך בפייסבוק גולל אמש (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו את אכזבתו מהתקשורת בישראל.

נתניהו פתח והקדים: "אנחנו נמצאים במאבק אדיר מול נגיף הקורונה והמוטציות שמשתוללות בכל העולם. בהצהרה היום במשרד הבריאות הצגתי את היעד הלאומי שלנו: לחסן מעל 90% מגילאי 50+ תוך שבועיים, כדי שנוכל יחד להציל חיים ולצאת בשלום מהקורונה".

נתניהו המשיך וגולל את המניע לפוסט: "ביקשתי לפנות אליכם, אזרחי ישראל, כדי למסור לכם ש-97% מהמתים ו-93% מהחולים הקשים, הם מעל גיל 50 ולקרוא לאנשים בגילאים אלה ללכת להתחסן מייד. בידינו להציל חיים רבים!".

בשלב זה עבר נתניהו למתקפה: "לצערי, ערוצי 12 ו-13 שוב סירבו לשדר בשידור חי הצהרה חשובה שנוגעת לכלל הציבור, ואף צינזרו את ההצהרה. הם כנראה מעדיפים להמשיך בתעמולה שלהם. כך הם נהגו גם בשבוע שעבר כשסירבו לשדר בשידור חי הצהרה חשובה כשהצגתי את התוכנית הכלכלית שלנו שתסייע לכל העצמאים ובעלי העסקים בישראל.

"לעומת זאת, כל ערוצי החדשות בעולם משדרים את ההצהרות בעניין הקורונה של ראשי המדינות שלהם בשידור חי - לדוגמה, בוריס ג’ונסון בבריטניה כמעט מדי ערב - וגם בזמן מערכות בחירות כפי שקרה רק לאחרונה בניו-זילנד ובארה"ב", הוסיף נתניהו להתאונן.

עוד הוסיף נתניהו: "מעניין שכשמדובר בפוליטיקאים אחרים שהצבעה עבורם תביא להקמת ממשלה בראשות לפיד, הערוצים נותנים להם שידור חי ב-20:00 ותקשורת מלטפת ונרחבת".

"לכן אני מבקש מכם - שתפו את המסר הזה" סיכם נתניהו: "אם אתם מעל גיל 50 - לכו להתחסן. אם אתם מכירים מישהו או מישהי מעל גיל 50 שעדיין לא התחסנו - אנא הפצירו בהם ללכת להתחסן מייד".

"זה יציל את החיים שלהם וזה יוציא את כולנו מהקורונה" כתב נתניהו לסיום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום