יצא משליטה: ברוך קרא הטיח בבן חיים "שקרן"

במהלך שידור מיוחד לרגל הדיון במשפטו של ראש הממשלה נתניהו, חזר הפרשן אבישי בן חיים על התאוריה שלו לפיה ראש הממשלה נתניהו נרדף משך שנים על-ידי האליטות במדינת ישראל. הפרשן ברוך קרא היסה את בן חיים והטיח בו דברים קשים | האזינו

קובי ברקת | תקשורת 8.2.2021 | 15:08

צילום:  פלאש 90

במהלך פאנל מיוחד באולפן של 'חדשות 13' לרגל הדיון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כינה הפרשן הפוליטי של הערוץ, ברוכי קרא, את הפרשן אבישי בן חיים "שקרן" ו"חסר דעה" לאחר שהאשים את ההגמוניה בישראל ברדיפת ראש הממשלה נתניהו.

במהלך השידור אמר בן חיים כי נתניהו הפך "ליעד מספר 1 של המערכת המשפטית". בתגובה אמר ברוכי קרא, "אתה פשוט משקר, זו לא דעה זה שקר". לאחר מכן הוא המשיך להתפרץ, קטע שוב ושוב את דבריו של בן חיים ואף ניסה להקטין אותו באמירות "אני הפרשן המשפטי של הערוץ".

האזינו להקלטה - באדיבות ערוץ 13

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל מיהר לתמוך בבן חיים בציוץ בטוויטר: "‏לא יודע מה יותר דוחה: ההתפארות העצמית כל 15 שניות "אני פרשן משפטי", הגידופים כלפי קולגה או הפסיקה ההלכתית ״זו לא דעה, זה שקר״. ועוד מי מדבר, עזריאל קרליבך. אבישי אל תיקח ללב, הם לא לרמה שלך".

יהודה שלזינגר מישראל היום הגיב: "‏אפס חברות, אפס קולגיאליות, אפס בן אדם לחברו, אפס במענטשיות. ההשפלות, הזלזול וההתנשאות שאבישי בן חיים חוטף בימים האחרונים מה"חברים" (עאלק) שלו לעבודה זה זוועה".

שמרית מאיר, פרשנית העולם הערבי ובעלת דעות מתונות הגיבה אף היא וכתבה: "‏אולפני החדשות נהיו מאוסים ברמה שאי אפשר כבר לצפות בזה. המצרך התקשורתי הנדיר ביותר בין כל הרעש והצעקות משני הצדדים הוא פרשן משפטי צונן שיסביר מה רואים פה ויתן ערך ידעני מוסף בלי מניפסטים מהבית. בשביל פייסבוקאים יש פייסבוק".

מיכאל בן ארי הגיב: "‏ברוכי קרא הוא קריקטורה של עצמו. אם הוא לא היה, היה צריך להמציא אותו, הוא החלק הגרוטסקי של המחזה הנלעג של תקשורת מגויסת".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום