הקבינט אישר: מערכת החינוך תיפתח מחמישי גם בערים האדומות

בעקבות הלחץ החרדי שהופעל ולאור פעילותו של השר דרעי, מערכת החינוך תפתח את שעריה לאחר חודש של סגר - גם בערים החרדיות האדומות, בעקבות תחלואה גבוהה בשטחן. מערכת החינוך תיפתח בהדרגתיות בשלושה שלבים, שייקבעו לפי מדד המתחסנים והתחלואה בהדרגתיות

ארי קלמן | חדשות בארץ 9.2.2021 | 20:46

אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

קבינט הקורונה אישר הערב (שלישי) מתווה הדרגתי לפתיחת מערכת החינוך ולאור פעילותו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מערכת החינוך תיפתח גם בערים האדומות.

כפי שדווח בהרחבה ב'כל רגע', החרדים זעמו על כך שלא יתאפשרו לימודים בערים האדומות ומתברר כי הלחץ עשה את שלו, כאשר חבר קבינט הקורונה, השר אריה דרעי, קיים לאורך היום שיחות עם ראש הממשלה ושרי החינוך והבריאות והצליח להביא פתרון.

על פי המתווה, מערכת החינוך תיפתח בהדרגתיות בשלושה שלבים, שייקבעו לפי מדד המתחסנים, התחלואה בהדרגתיות לפי הכיתות.

על פי אישור קבינט הקורונה, החל מחמישי כל מוסד יוכל לפתוח את כל כיתות הלימוד לכל הגילאים, תוך הגבלה של 10 תלמידים בשטח הפתוח.

בנוסף, מתווה לפתיחת המוסדות למחלימים ולמתחסנים יוצא לדרך ובדיון הקבינט הציגו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין את פרטיו. על פי הסיכום, המתווה יאושר בהמשך בהצבעה טלפונית. השר אריה דרעי דורש לאשר את המתווה שייתן מענה לפתיחת כיתות לתלמידים מחלימים ולמורים מחלימים או מחוסנים בתוך כיתות עוד מחר.

כזכור, מוקדם יותר הערב דווח כי באם לא יושג מתווה מוסכם, יורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי לפתוח את כל המוסדות החרדים ללא יוצא מן הכלל.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום