"מים חמים ללא הגבלה": הפתרון שכבש את המשפחות

כשהחורף בעיצומו והקור עז, הדרך למים החמים יכולה להיות ארוכה • הכירו את מחמם המים המאפשר לכם ליהנות ממים חמים ללא הגבלה מרגע פתיחת הברז

כתבה מקודמת | כלכלי 11.2.2021 | 07:44

מים חמים צילום: פיקסביי

מחמם המים של אמישראגז מאפשר ליהנות ממים חמים ללא הגבלה ובזמינות מידית גם בתקופת החורף הקרה. במקום לחכות למים חמים שלא עומדים בקצב המשפחתי, עם מחמם המים של אמישראגז הבוילר הופך להיסטוריה והמים החמים יכולים לזרום 24 שעות ביממה.

כשהחורף בעיצומו והקור עז, הדרך למים החמים יכולה להיות ארוכה. מדליקים את הבוילר, ממתינים וממתינים, ורק אז אחרי אינספור ניסיונות, סוף סוף המים חמים ולמשתמש האחרון כבר לא תמיד נותרים מים חמים. אם התרחיש הזה מוכר לכם, זה הזמן המתאים להכיר את מחמם המים של אמישראגז שיבטיח לכם מים חמים ללא הגבלה, 24 שעות ביממה ולכולם, ועכשיו במחיר מיוחד ללקוחות אמישראגז.

מחמם מים אמישראגז הוא חכם, חסכוני, בטוח ומופעל באנרגיית הגז. מחמם המים מאפשר לכם ליהנות ממים חמים ללא הגבלה מרגע פתיחת הברז. עם מחמם המים כבר לא תצטרכו חימום בזבזני של מאות ליטרים מים בדוד החשמלי. המחמם נדלק באופן אוטומטי עם פתיחת הברז וכבה מיד עם סגירתו, כך שהוא מבטיח חימום של כמות המים בדיוק שתרצו לחמם ולא טיפה אחת יותר. בנוסף, המחמם מצויד בחיישן מיוחד שמסתנכרן עם דוד השמש הביתי, וכך הוא נכנס לפעולה רק במידה ואין מים חמים מהשמש שהיא אופציית החימום החסכונית ביותר. 

מחמם המים המיידי נפוץ מאוד לשימוש באירופה, במיוחד למשפחות ברוכות ילדים בהם יש צורך במים חמים מיידים, וגם בארץ הוא הפך לפופולרי מאד בשל המענה המדויק שהוא עונה על הצרכים המשפחתיים.

אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ, נבחרה על ידי סוקרי 'המבחן של המדינה' כחברת הגז הטובה והמשתלמת ביותר בישראל פעמים רבות ברציפות, כך שתהיו בטוחים שאתם בידיים טובות. תהיו בטוחים שזה אמישראגז.

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים
או להתקשר לטלפון: 072-395-2215    


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום