רוצים לבוא לשמחות אצל האדמו"ר: רק עם אישור מחלים ומתחסן

‏הטבות למתחסנים בחסידות: למרות שהרבי מקרלין סטולין החלים מהקורונה כל מי שרוצה לבוא לאדמו"ר או לשמחות אצל הרבי צריך להביא או אישור מחלים או אישור מתחסן אחרי חיסון שני | ההוראה החד משמעית שהתפרסמה: אלו ש'בריאים' ועדיין לא קיבלו את המנה השנייה שלא יגיעו 

משה ויסברג | חרדים 14.2.2021 | 09:41

חסידי קרלין מתפללים ברחבת ביהמ"ד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחצר חסידות קרלין סטולין הודיעו אמש (מוצאי שבת קודש) לחסידים ברחבי הארץ כי מי שרוצה להגיע לתפילות ולשמחות בחצר החסידות בגבעת זאב במחיצת האדמו"ר צריך להביא אישור מחלים מקורונה או אישור מתחסן למרות שהרבי עצמו כבר החלים בחסדי שמים מקורונה. 

בהודעה שנכתבה על בלאנק של בית מדרשו של הרבי בשכונת פרי הארץ בגבעת זאב נאמר בשם הגבאים: "בפקודת כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א הננו להודיע לכלל אנ"ש שיחי' מערי הארץ, החפצים לעלות ולבוא לתפילות ולשמחות בחצר הקודש, כי על כל אחד להצטייד ולהביא אתו אישור מחלים / אישור מתחסן".

בנוסף נכתב גם לאלו שהם בריאים ולא חלו "'בריאים' אשר עדיין לא עבר שבוע שלם מהחיסון השני, עליהם להמשיך ולהישמר, ולעת עתה לא להגיע כלל לחצר הקודש". 

כידוע, חסידות קרלין היא החסידות הראשונה שנשמרה מהקורונה וסגרה את כל בתי הכנסת עוד בראשית התפרצות הנגיף בארץ, ועד היום קורא הרבי לחסידיו להישמר. 

בחודש תשרי האחרון לאחר שהחלים מסר האדמו"ר מקרלין סטולין שיחה מוקלטת לחסידיו בה קרא להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות ותקף את המזלזלים: "מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם. למען השם אין להקל בשום דבר, בשום אופן וזה לא משחק ילדים, זה סכנת נפשות ומעיקר הדין".

בדבריו אמר: "הודו לה' שזכיתי לעבור את הנגיף בשלום. מובן שזה קשה להישמר ולשמור אך זה רצון הקב”ה ויש לשמוח עם הזכות שיש לנו לשמור על חיי אדם".

הרבי התבטא בחריפות וכיוון את האש על אלו שלא שומרים על ההנחיות: "לא יודע מי יכול לקחת אחריות שלא לשמור על ההנחיות כפשוטם. הרי זה שולחן ערוך מפורש, שלא להזיק לאחרים ושלא להזיק לעצמו".

כזכור, אמש תקף האדמו"ר מויז'ניץ בחריפות בסיום דברי התורה בסעודת שלישית את מובילי ההתנגדות לחיסונים. ב'כל רגע' דווח כי הרבי אמר: "אנשים לא אחראים, הם חושבים שהם יודעים יותר טוב מהרופאים".

בדבריו הזכיר הרבי את מחלת הפוליו שפרצה לפני שבעים שנה ואמר: "אנשים סובלים עד היום מזה".  

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום