להיט: אפליקציית המכירות הפכה לדבר החם במגזר החרדי

הכירו את אפליקציית המכירות "Spin to Win" שמטמיעה טכנולוגיית מכירות מתקדמת בתוך פלטפורמה אינטרנטית פשוטה לתפעול • חברת ההשקעות המוכרת דקס פריים מחלקת את השקעותיה במספר טכנולוגיות פורצות דרך שעשויות להניב תשואות ענק, בין היתר גם באפליקציה המדוברת • היענות גדולה נרשמה בקרב המגזר החרדי שזיהה את הפוטנציאל העסקי הגדול

יוסף אור כתבה מקודמת | טכנולוגיה 9.2.2021 | 13:56

אפליקציה מתקדמת צילום: Unsplash

העולם הטכנולוגי מביא עמו בשורות כמעט על בסיס יומיומי. פעולות שהיו דורשות בעבר מאמץ ומחשבה, התייעלו בצורה ניכרת והפכו לקלות ופשוטות ביותר בעזרת מוח יצרתי ופתרונות טכנולוגיים מדהימים.

אחד מהתחומים שהרוויחו בגדול מהקדמה המדוברת, הוא כמובן התחום העסקי.

לא מעט שדרוגים נכנסו לחנויות בשנים האחרונות. אם זה בגיהוץ אישי בכרטיס אשראי, תשלום עצמאי בקופה ועוד פתרונות יצירתיים רבים שהחליפו את ערימות הניירת ותיוק החשבונות המתיש הזכור מהעבר.

אך הבשורה המשמעותית ביותר מגיעה מעולם האפליקציות. מפתחים רבים עומלים על פתרונות חדשניים שמייעלים את תהליכי המכירה המיושנים וממצים היטב את הפוטנציאל הבלתי ממומש של עסקים רבים.

אחת מהאפליקציות המוכרות בענף שתופסת תאוצה רבה לאחרונה היא Spin to Win, המפותחת על ידי חברת ATN Israel. מדובר באפליקציה חדשנית שמאגדת את כל טכניקות המכירה המתקדמות ועקרונות השיווק המוכרים ומנגישה אותם לציבור בצורה נוחה ויעילה שעשויה להגדיל את אחוזי המכירות בהיקפי ענק בקרב עסקים רבים בארץ ובעולם.

רוצים להיות חלק מההצלחה שעשויה להתפתח בכל העולם? לחצו כאן>>>

אחד מהשמות המוכרים המושקעים באפליקציה זו היא חברת ההשקעות 'דקס פריים' שבחרה להשקיע באפליקציה זו ובעוד פתרונות טכנולוגיים נוספים שצפויים להיכנס לשוק הרחב בשנים הבאות.

חברת 'דקס פריים' הייתה לשם דבר בשוק הנדל"ן בבריטניה עד למשבר הנדל"ן אי שם בעשור הקודם. מאז בחרה לתעל את מיטב המשאבים שברשותה להשקעות בתחום ההייטק כאן בארץ ובזיהוי פיתוחים חדשניים בעלי פוטנציאל עסקי גדול.

למשקיעים בחברה מספר יתרונות בולטים ומשמעותיים. ראשית, האופציה להשתתף במיזמי הענק תמורת סכומי כסף קטנים. החברה מאפשרת למספר רב של משקיעים להיות שותפים במיזמים ובכך להוות כוח השקעה אחיד, גדול ומשמעותי. אם חשבנו עד היום שענף ההשקעות פונה דווקא למשקיעים גדולים, דקס פריים גורמים לנו לחשב מסלול מחדש ויודעים איך להגדיל את הרווחים שלנו, גם במידה וגרעין ההשקעה לא גדול במיוחד בשלב הראשוני.

בנוסף, המשקיעים של דקס פריים לא שותפים רק להשקעה, אלא הם רוכשים חלק ממניות החברה ומקבלים נתח מהבעלות בה, כך שהם לא צופים בהצלחה מהצד אלא שותפים לה באופן מלא.

חרדים רבים שמחפשים את ההשקעה המתאימה והנכונה עבורם, בחרו במסלול ההשקעות הייחודי של דקס פריים השקעות.

זיהוי ההשקעות הנכונות, השקיפות מול החברה והמחשבה לעתיד הביאו רבים לקחת חלק במסלולים הבלעדיים של דקס פריים שהפכה לשם החם בענף ההשקעות.

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום