מחברת הספרים: הרבנית סימה בצרי ע"ה

הרבנית סימה בצרי ע"ה אשת הגאון רבי עזרא בצרי אב"ד בירושלים ורב בית הכנסת משכן אהרן' בהר נוף הלכה לעולמה לאחר שנות ייסורים והיא בת 82 בפטירתה. חיברה ספרים על נישואין וטהרת המשפחה

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 15.2.2021 | 23:30

נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הערב הבשורה המעציבה על פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת סימה בצרי ע"ה אשת יבלחט"א הגאון רבי עזרא בצרי אב"ד ירושלים ומחברת הספרים "הנשואין משימה" ו"משימה בשנים" שהלכה לעולמה בגיל 82. 

הרבנית ע"ה נולדה בארץ הקודש בח' חשוון תרצ"ט לאביה רבי שלמה ז"ל ולאמה מרת צביה לוי ע"ה 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הגאון רבי עזרא שליט"א בנו של רבי יוסף בצרי זצ"ל, שהיה נכד אחותו של ה"בן איש חי" ונינו של המקובל רבי יהודה פתיה זצ"ל. 

אישה חשובה והצדקנית אשר מסרה נפשה לגדל את ביתה בדרך התורה והיראה, עמדה לימין בעלה הגדול הגאון רבי עזרא בצרי שליט"א אב"ד ירושלים ומשפחתה במסירות והקרבה.

עסקה כל ימיה בגמילות חסדים במאור פנים לכלל ולפרט, ובחינוך לאהבת ישראל, לטהרת המשפחה, והדרכה לחיי הנישואין. היא נזדככה וקיבלה יסורים באהבה. אחד ממכרי המשפחה אומר ל'כל רגע' עליה ניתן להמליץ את הפסוק "רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה".

היא חיברה את הספרים "הנשואין משימה" מדריך לחיי הנישואין, והספר "משימה בשנים". 

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, זרע ברך ה' בנים תלמידי חכמים ומרביצי תורה.  

הלוויתה התקיימה הערב בהר המנוחות בירושלים שם נטמנה. בני המשפחה יושבים שבעה בבית הכנסת של בעלה הגדול, 'משכן אהרן' ברחוב הקבלן 4 בשכונת הר נוף בירושלים. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום