ביהדות התורה מציגים חלופה לכנס בחירות הענק

לאור מגבלות הקורונה לא נראה במערכת בחירות זו רבבות גודשים את צמתי הרחובות המרכזיים בירושלים ובבני ברק. ל'כל רגע' נודע כי בסיעת יהדות התורה עמלים על כינוס וירטואלי בהשתתפות כל גדולי ישראל שישודר באמצעות לוויין לכל ריכוזי החרדים בארץ | ישנה התלבטות לגבי העיתוי הנכון והמועיל

ארי קלמן | חרדים 16.2.2021 | 19:30

עצרת בחירות למען יהדות התורה צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון: בסיעת 'יהדות התורה' נערכים בימים אלה לעצרת בחירות מרכזית בסמוך ליום הבחירות. בימים כתיקונם נערכו כמה וכמה כינוסי בחירות והמרכזי שבהם בירושלים ובבני ברק בהשתתפות רבבות ברחובה של עיר, אלא שהפעם נערכים במפלגות החרדיות לשדר את המסר של גדולי ישראל באופן שתואם את מגבלות הקורונה החלים בימים אלה וזאת בהיעדר הימצאות של מחשב, אינטרנט וכן זום בבתים.

ל'בחדרי לחרדים'  נודע כי בימים אחרונים מתבשל בין סיעות דגל התורה לאגודת ישראל, כינוס משותף של מועצות גדולי התורה הליטאית והחסידית, שיתכנסו ככל הנראה בבית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק.

במפלגה עדיין מתלבטים לגבי התאריך, האם לקיים את הכינוס לאחר חג הפורים או שמא להמתין קרוב יותר למועד הבחירות, ראש חודש ניסן, אז גם בחורי הישיבות יצאו לחופשת בין הזמנים.

הכינוס ישודר לכל רחבי הארץ בשידורי לוויין. ב'יהדות התורה' אומרים ל'כל רגע' שלא רק לריכוזים החרדים, אלא גם לישובים בדרום הרחוק, בהם אין קהילות חרדיות לגמרי.

נזכיר כי בשלוש במערכות הבחירות האחרונות אירועי בחירות מרכזיים, "נשק יום הדין" התקיימו ברחובה של עיר, בבני ברק בצומת הרחובות רבי עקיבא-השומר וכן בירושלים בצומת סנהדריה בהשתתפות אלפים כשעל במת ענק יושבים של כל גדולי הדור חסידים וליטאים.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום