נתניהו שוחח הערב עם נשיא ארה"ב ביידן

כמעט חודש לאחר שהושבע לנשיא ארה"ב ב-20 בינואר, ג'ו ביידן חייג הערב אל ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו וניהל עמו שיחה חמה ולבבית | בין שאר הנושאים עליהם דיברו השניים, הנשיא בירך את ראש המשלה על מנהיגותו במאבק בקורונה והשניים החליפו דעות על דרכי ההתמודדות עם המגפה

ארי קלמן | מדיני 17.2.2021 | 22:33

נתניהו בלשכתו צילום: לע"מ

חודש אחרי שהושבע לתפקיד נשיא ארצות הברית ולאחר שעד כה התעכב מלשוחח עם ראש ממשלת ישראל, בעודו משוחח עם מנהיגים אחרים בעולם, בלשכת ראש הממשלה מעדכנים הערב (רביעי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם הנשיא ג׳ו ביידן.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. שני המנהיגים ציינו את הקשר האישי רב השנים ביניהם ואמרו שיפעלו יחד להמשך חיזוק הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב".

ראש הממשלה בשיחתו הערב עם נשיא ארה"ב.

"הנשיא ביידן וראש הממשלה נתניהו דנו בהמשך קידום הסכמי השלום, באיום האיראני ובאתגרי האזור וסיכמו על המשך הידברות ביניהם. כמו כן, הנשיא בירך את ראש המשלה על מנהיגותו במאבק בקורונה והשניים החליפו דעות על דרכי ההתמודדות עם המגפה", נמסר.

נזכיר כי בשבועות האחרונים עסקה התקשורת הישראלית באינטנסיביות בעניין והגיעה כביכול דאגה מכך שנשיא ארה"ב ידידתה הטובה והנאמנה ביותר של ישראל לא מוצא את הזמן לחייג לראש ממשלת ישראל מאז נכנס לתפקידו.

רק אתמול התייחסה לכך דוברת הבית הלבן ג'ניפר סאקי והבטיחה כי הנשיא ישוחח בקרוב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם הבטיחה כי הוא יהיה המנהיג הראשון במזרח התיכון שיזכה לשיחה מהנשיא ה-46 של ארה"ב.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום