האם זה המוצר הכי פופולרי בתולדות המגזר החרדי?

למגזר החרדי מאפייני צריכה משותפים רבים • הכירו את המוצר שהפך למזוהה יותר מכל עם החברה החרדית, הן בשל השקט הנפשי שהוא מקנה למשפחה ברוכת ילדים והן בגלל הפתרון ההלכתי המבריק

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 17.2.2021 | 16:55

קניות במגזר החרדי צילום: Johanna Geron/FLASH90

החדשנות הדיגיטלית מביאה עמה לא מעט פתרונות מבריקים לבעיות שהטרידו את האנושות כולה מזה דורות. אך גם בתחום ההלכתי, המוח היהודי לא שקט על שמריו והמציא מוצרים "יהודיים" רבים.

אחד מהמוצרים הפופולריים שהפך למזוהה ביותר עם החברה החרדית והדתית, הוא מיניבר המים המוכר נועם 1 המעניק מענה מושלם למשפחה החרדית מכמה וכמה היבטים.

ראשית, משפחות שרכשו את המינבר המיוחד מעידות כי הילדים החלו לשתות הרבה יותר מים מאז הכניסו את המכשיר הביתה, עניין שמטריד לא מעט הורים, בפרט הורים שהתברכו ב"ה בילדים רבים.

אך לא זו בלבד. היתרון המשמעותי של נועם 1 הוא הפתרון ההלכתי שהוא מעניק.

אנשים דתיים נאלצו בעבר להיפרד מהמיני בר לפחות ליום אחד בשבוע, מכיוון שמבחינה הלכתית ישנו איסור על השימוש במים חמים שהורתחו בשבת.
גם השימוש במים הקרים כרוך לרוב בבעיה הלכתית, שכן מנגנון הקירור משתנה במקרים רבים בהתאם לטמפרטורה החיצונית ועל פי כמות השימוש במים ושימוש בו מהווה גרמת חילול שבת.

לכן, כשמהנדסי החברה תכננו את המכשיר, הם יצרו מיכל מים חמים הנאטם לכניסת מים חדשים בתוך המיני בר. לאחר הפעלת מצב שבת, המנגנון המיוחד מתחיל לפעול ובכך מונע כניסת מים חדשים ואת רתיחתן בשבת.

כמו כן מהנדסי החברה פיתחו מנגנון שפועל באופן אוטומטי ומפעיל ברוטינה קבועה כל 10 דקות את קירור המים ללא צורך בטרמוסטט המודד את טמפרטורת המים שעלול להפעיל את הקירור באופן ישיר ולכן אין בו שום חשש הלכתי.

מנהלי החברה הם אנשים שומרי תורה ומצוות שהגו וחשבו על פיתוח המכשיר האיכותי שמעניק מענה מצוין עבור משפחות חרדיות רבות בישראל.

בנוסף ליתרונות אלו, יש לציין כי מדובר במכשיר מקצועי שעומד בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים של רמת סינון, עם טכנולוגיה משוכללת שאינה מצריכה הרתחה נוספת בכל פעם שמעוניינים במים חמים, בעל צריכת חשמל נמוכה ביותר ובטיחותי לילדים.

וכן, מדובר גם במכשיר יפהפה המגיע במגוון צבעים וללא ספק הוא יפאר את המטבח היהודי שלכם.


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום