הפתרון המדהים לפורים-פסח: לרזות בלי לאבד את שמחת החיים

איך ניתן לאכול וליהנות בפורים ופסח ועדיין לרדת במשקל? • הכירו את השיטה הייחודית שמבטיחה לכם ליהנות מכל טוב מטעמי החג ויחד עם זאת להיות גאים להביט על עצמכם במראה...

יוסף אור כתבה מקודמת | בריאות 21.2.2021 | 06:55

אוזני המן צילום: unsplash

עד לפני מספר שנים נוסחת הירידה במשקל הייתה מקובעת וקרה. תאכל יותר = תשמין יותר. החישוב המתמטי בחר לא להתחשב בגורמים חיצוניים שמשפיעים על המשקל שלנו וכך בהרבה מקרים אנשים מצאו את עצמם נכנעים לדיאטות משונות וניזרו את עצמם ממאכלים רבים, אך לא ראו את התוצאות בשטח.

בשנים האחרונות חלחלה ההבנה כי ישנן שיטות פשוטות יותר, קלות יותר ליישום ויחד עם זאת יעילות הרבה יותר.

לקראת פורים-פסח, רבים חוששים כי לא יצליחו לעמוד בפיתויי האוכל הרבים שיקרו בדרכם בסעודות ובארוחות הדשנות ונכנעים מראש לגזירת השומן. הכניעה הזאת נובעת מכך שהם מסיקים שיאלצו לוותר על המאכלים הטעימים של החג ועל כן הם לא מעוניינים להעביר את הפורים והפסח באיפוק מרגיז ובלתי אפשרי.

בעקבות זאת בחרנו להתמקד בכתבה הנוכחית בשיטה המיוחדת של 'סלימפיט' שהפכה לשם דבר בעולם התזונה של הציבור החרדי.

להצטרפות לשיטה הייחודית שמבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

השיטה המדוברת נוקטת בעמדה ברורה - לא צריך לאכול פחות כדי לרזות. יתירה מכך, לפעמים עלינו לאכול דווקא יותר.

עיקרה של השיטה מתמקד בליווי אישי שזוכים לו כל לקוח ולקוחה, כאשר את הנשים מלווה מאמנת אישית ואת הגברים מאמן אישי. המאמנים עוקבים אחר אורח החיים התזונתי של המשתתף, מזהים היכן היו הכשלים שלו בהרגלי האכילה וכך מוציאים אותו לדרך חדשה, בצורה חלקה ופשוטה על ידי ליווי אישי וצמוד.

מרים (שם בדוי), תושבת המרכז, נכנסה למסלול של סלימפיט בדיוק לפני שנה והיא כעת משתפת אותנו בסיפור האישי שלה. "לפני פורים אשתקד עלתה בי המחשבה שאם אני לא מכניסה את עצמי לאיזשהו מסלול מסודר, אז החגים יביאו עלי נזק של שומנים בלתי הפיכים".

מרים, שהצטרפה למסלול של סלימפיט, הכינה את עצמה מראש לימי סיגופים קשים, אך הופתעה לגלות שלא תצטרך לוותר על פינוקי החג שהייתה רגילה אליהם משנים עברו. "המאמנת אמרה לי 'גם בפורים השנה את תשמחי. לא תצטרכי להביט על האוכל מהצד ולכסוס ציפורניים'".

להצטרפות לשיטה הייחודית שמבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

"והיא לגמרי עמדה בהבטחה" מספרת עם חיוך, "השיטה הזאת פועלת בצורה מדהימה. היא חושפת את הסיבות בגללן השמנת ומלמדת אותך איך לתפעל את מערכת חילוף החומרים כמו שצריך. הסוד הוא לא לאכול פחות, כי אז חילוף החומרים דווקא מתפקד פחות ומסת השריר יורדת. הרעיון הוא לאכול מה שנכון לך. כאשר לומדים לאכול נכון, ניתן לעבור את החגים ברוגע, עם תחושת שובע ולא צריך לוותר לרגע על התחושה של שמחת החג".

מאז ועד היום השילה מרים מספר ק"ג מכובד ממשקלה ועל אף שהיא לא חושפת בפנינו את המספר המדויק היא טוענת כי היא ממשיכה במגמת הירידה גם לאחר שסיימה עם האימון האישי.

"זאת שיטה שיוצרת אצלך דרך חיים שונה והיא מלווה אותך עוד הרבה שנים קדימה", טוענת בהחלטיות.

לסיום קוראת מרים לבעלי עודף משקל, להצטרף למסלול המיוחד.  "אני ממליצה לכל אחד ואחת שרוצים לעבור את הפורים ולאחר מכן גם את הפסח בצורה מאוזנת ושקולה מבחינת שמירה על משקל, להצטרף למסלול הייחודי הזה שמאפשר לך להמשיך לחייך ולשמוח בחג ויחד עם זאת להיות גאה להסתכל על עצמך במראה"....

להצטרפות לשיטה הייחודית שמבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום