הלוויה קורעת לב לאוסנת בן שטרית ז"ל

בהלוויה קורעת לב של היולדת הצעירה מרת אוסנת בן שטרית ז"ל שהלכה לעולמה לאחר מאבק בנגיף הקורונה, ילדיה היתומים מיררו בבכי וסרבו להיפרד מאימם

קובי ברקת | בריאות 21.2.2021 | 16:31

הלויית היולדת צילום: צילום מסך

בשעה זו הסתיים מסע ההלוויה קורע הלב של מרת אוסנת בן שטרית ז"ל, שהלכה לעולמה הבוקר (ראשון) לאחר מאבק בנגיף הקורונה, והיא בת 32 בלבד.

מסע ההלוויה יצא בשעה 13:30 בהשתתפות בני המשפחה הקרובים. עין לא נשארה יבשה בשעה שארבעת ילדיה הקטנים, הגדול שבהם עוד לא בן 10, ניגשו להיפרד בבכי מאימם וסירבו לעזוב את המיטה. לאחר מכן קראו ילדיה קדיש לקול בכיות ההמונים.

כזכור, המנוחה ע"ה שהגיעה לבית החולים בהריון מתקדם אושפזה עקב מצוקה נשימתית ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם ביום שלישי האחרון, כשהיא במצב קשה. אמש היא פיתחה תמונה של כשל רב מערכתי, אל היחידה הוזעק צוות רב תחומי בכיר הכולל מומחי טיפול נמרץ והרדמה, מיילדות וגניקולוגיה, צוות אקמו ומנתחי לב.

הצוות החל בטיפול מיידי וביצע החייאה ממושכת ביותר ואף בוצע ניתוח קיסרי (בשבוע 30) במטרה לנסות ולהציל את העובר. רבים נשאו תפילות לרפואת אסנת זהבה בת רונית חיה אך למרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו למגינת לב.

היולדת שנפטרה והותירה ארבעה יתומים בביתה. ניתן לתרום בקרן שנפתחה על ידי קופת העיר>>>

המנוחה ע"ה לבית משפחת סיאני, הותירה אחריה את בעלה הרב יהודה בן שטרית אברך בן תורה, וארבעה ילדים יתומים קטנים שהקטנה תינוקת בת שנה.

לפרנסתה שימשה המנוחה ע"ה כפאנית של שכונת הר שמואל בירושלים והייתה אשת חסד. 

גיסה אמר הבוקר כי הוא שותף בקבוצות מתנגדי החיסונים ועדיין מתנגד לחיסון בכפייה. "אני לא אומר רוצו להתחסן, אבל זה יכול למנוע מוות". בראיון לכאן חדשות הוא אמר כי "אני מהראשונים שפתחו קבוצות של מתנגדי חיסונים ואני עדיין בקבוצות האלה. אבל כשזה מגיע לחצר שלך אתה מבין שצריך לחשוב אחרת. אני לא אומר רוצו להתחסן, אבל הדבר הזה יכול למנוע מוות".

הוא הוסיף וסיפר כי "אני כל הזמן מגיב לביבי שאומר לכו להתחסן וטוען שזה גורם לחיסונים בכפייה, אבל לפעמים עדיף לעשות משהו קטן בשביל המשפחה שלכם, משהו שיכול למנוע מוות. כרגע השבתתי את הקבוצה שלי. אני שלם עם עצמי בעניין הזה".

היולדת שנפטרה והותירה ארבעה יתומים בביתה. ניתן לתרום בקרן שנפתחה על ידי קופת העיר>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום