מנוע מטוס עלה באש, והפיל פסולת; שני בני אדם נפצעו

אתמול דווח כי מנועו של מטוס נוסעים בארצות הברית החל לבעור, הנוסעים המבוהלים תיעדו את התפרקות החלקים ונפילתם על הבתים, שם זה נגמר ללא פגיעות בנפש. בהולנד ארע אמש מקרה דומה ולפחות שניים נפצעו

אהרן מילר | חדשות בעולם 22.2.2021 | 13:18

מטוס ממריא. אילוסטרציה צילום: unsplash

שני בני אדם נפצעו לאחר שמנוע הסילון של מטוס מטען בואינג פרץ בלהבות זמן קצר לאחר שהמריא בהולנד, הפסולת ממטוס 747-400 נפלה על העיירה ההולנדית מרססן ביום ראשון אחר הצהריים, כאשר המטוס נקלע לצרות זמן קצר לאחר שהמריא משדה התעופה במאסטריכט.

על פי הדיווח בהולנד, אישה מבוגרת פונתה לבית חולים עם פגיעת ראש לאחר שנפגעה מפיסת מנוע, במוסף דווח על ילד שנכוונה בידו לאחר שהרים פיסת מתכת מהמטוס. פקחי הבטיחות ההולנדים אמרו כי המטוס המריא משדה התעופה במאסטריכט בסביבות השעה 16.10 ביום ראשון. רגעים לאחר ההמראה המטוס נקלע לצרות וגרם לפסולת ליפול מהשמיים. עיירת מרססן, שם נמצא רוב הפסולת, נמצאת במרחק של רק שלושה קילומטרים מקצה המסלול במאסטריכט.

טייסי המטוס הופנו לשדה התעופה בליאז', בבלגיה השכנה, אך הסתובבו מעל הים לשחרר דלק לפני הנחיתה. מספר בתים נפגעו גם מחלקי המנוע שנפלו, כך דיווח הערוץ הלאומי ההולנדי NOS. דובר הבטיחות האווירית ההולנדית אמר כי נראה שהשריפה התחילה באחד ממנועי הסילון זמן קצר לאחר ההמראה. הגורם המדויק לנזק עדיין לא ברור, אך הדובר אמר כי נראה שהמנוע שאב חפץ מהרצפה שגרם ללהבים להישבר.

התאונה התרחשה לאחר שמנוע של מטוס בואינג 777 התפוצץ בשמיים מעל דנבר בסוף השבוע, והביא לנפילת פסולת על העיר, שם לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לבתים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום