הבחורים קיבלו קבלה: החתן שהיה בתרדמת - התעורר בבית החולים

לאחר שעבר פעמיים החייאה, התעורר הבחור החתן יהודה בן בתיה מחסידות ויז'ניץ בבני ברק. הרופאים נאבקו על חייו ואחרי שבועיים התעורר בבית החולים 'כל רגע' עם הסיפור המלא על יום התפילה המיוחד והקבלה שקיבלו חבריו ומספר שעות לאחר מכן התעורר החתן בחסדי ה'

משה ויסברג | חרדים 22.2.2021 | 16:28

רופאים בבית החולים בנצרת צילום: Moshe Shai/FLASH90

לפני שבועיים התמוטט החתן יהודה בן בתיה חתן מחסידות ויז'ניץ, שלושה שבועות לפני חתונתו. במשך שבועיים הוא אושפז בבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהוא מורדם ומונשם ולא מגיב למאמצי הרופאים להעירו.

בחסידות ויז'ניץ וכך גם חבריו לשיעור בישיבת ויז'ניץ בית ישראל ודמשק אליעזר בבני ברק, העתירו כל העת בתפילה ואף שבוע שעבר יצאו יחד עם רבני הישיבה ליום תפילה מיוחד על בקברי הצדיקים בכדי להעתיר בתפילה לרפואת חברם שהרופאים נאבקו על חייו.

אתמול, יום שני, החליטו חבריו לשיעור תלמידי שיעור ד' באספה מיוחדת שנערכה יחד עם רבני הישיבה, על קבלת קבלה טובה מיוחדת לזכות חברם. לאחר אין-ספור הצעות קיבלו על עצמם התלמידים לקום בכל בוקר חצי שעה נוספת קודם הסדר שלפני התפילה, כשכך יהיה להם סדר לימוד של שעה וחצי לפני התפילה בהיכל הישיבה והם ילמדו בחברותות את מסכת ברכות.

את הקבלה הטובה הם קיבלו עד לתאריך כ"א אדר ואז תכננו שיערכו מסיבת הודיה גדולה יחד עם חברם.

ל'כל רגע' נודע, כי הבחורים סיכמו בינם לבין עצמם כי באם יקומו מוקדם בוודאי גם חברם יקום מהתרדמת בה הוא שרוי.

מייד לאחר מכן המשגיח של שיעור ד' התקשר לבשר לאביו של הבחור ואמר לו שיחכה לבשורות טובות כי כל הבחורים קמים החל ממחר מוקדם יותר ובוודאי חברם יצטרף אליהם מבית החולים.

הטוב מכל קרה ואחד החברים מספר בהתרגשות ל'כל רגע': "לא יאומן כי יסופר, לאחר מספר שעות בשעות הערב, אביו של הבחור מתקשר למשגיח כשקולו נשנק מבכי ומספר לו כי יהודה הבחור הצטרף אל חבריו ובדקות אלו התעורר במפתיע ומתקשר עם סובביו כשהרפאים עומדים נדהמים".

הוא מסכם את הסיפור בהתרגשות: "זו כוחה של קבלה טובה, וערבות הדדית".

כזכור, הבחור יהודה בן בתיה התמוטט לפתע מסיבה שאינה ברורה ואיבד את הכרתו. מתנדבים מארגוני ההצלה בעיר ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו לבית החולים.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את החתן לבית החולים בלינסון בפתח תקווה תוך שהחובשים והפראמדיקים ממשיכים בביצוע פעולות החייאה. רק בכניסה לבית החולים הצליחו להשיב את הדופק ומאז נלחמו על חייו עד לבשורות הטובות.

הציבור נקרא כאמור להמשיך להתפלל לחיזוק בריאותו של הבחור יהודה בן בתיה.  

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום