גנץ יגיש תלונה נגד תא"ל במיל' שקרא לו להתפטר

בכירים לשעבר במערכת הביטחון חתמו על מסמך הקורא לבני גנץ לפרוש מהמירוץ לכנסת בגלל החשש לאיבוד קולות בשמאל. אחד מהם התראיין והביא דוגמה קיצונית, בכחול לבן יתלוננו במשטרה 

קובי ברקת | פוליטי 22.2.2021 | 18:04

בני גנץ צילום: באדיבות המצלם

עשרות בכירים לשעבר במערכת הביטחון פרסמו הבוקר (שני) מכתב ובו קראו ליו"ר כחול לבן בני גנץ לפרוש מהמירוץ לכנסת. גנץ הגיב כי "במקום לשמור עלי הם יורים לי בגב".

אחד מהחתומים על המכתב הוא תא"ל במיל' נרי ירקוני שבראיון לערוץ הכנסת הגיב לגנץ ואמר כי "אם כבר יורים כדור, יורים לבני גנץ כדור בבטן - ומסתכלים לו בעיניים וזה הבדל מאוד גדול. אמרנו לו בפנים פעם ופעמיים ושלוש, כתבנו את זה עכשיו - ובלי להשמיץ, וזה משהו שצריך לשקול אותו". 

בכחול לבן הביעו זעזוע מהדברים ואף יגישו תלונה במשטרה נגד ירקוני. לדבריהם, "בעקבות התבטאותו של ירקוני הקורא לירי בגופו של גנץ כאמצעי לגיטימי להורדת מועמדותו, מגישה כחול לבן תלונה במשטרת ישראל בדרישה לחקור את הקשר של גורמים פוליטיים העומדים מאחורי הקמפיין למועמדים בבחירות".

לדבריהם, "בפעם הראשונה בתולדות המדינה עומדים גורמים פוליטיים מאחורי יוזמה הקוראת לפגוע ביו״ר המפלגה, שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר בני גנץ. מי שנתן גיבוי לקריאה השפלה לא יוכל עוד להתחבא מאחורי עצומות ומודעות של מקורביו אשר מממנים את הקמפיין הנבזה הזה". 

בציוץ בטוויטר, הבהיר ירקוני כי "נשאלתי מדוע אנו יורים לגנץ בגב. אמרתי שהדברים נאמרו לו מספר פעמים בפנים - ושאנחנו לא יורים לאף אחד בגב, אלא אם כבר "רק בבטן", במובן הזה שהכל נעשה בגלוי ועל השולחן. כל מי שמצטט את זה כהסתה לאלימות - שיקשיב לרעיון. אין מילה אחת רעה על גנץ. להפך!!!". 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום