האלמן הטרי מספר: אסנת לא הספיקה להתחסן

יום למחרת שקבר את רעייתו בת ה-31, יהודה בן שטרית העניק הערב היום ראיון רווי כאב ובכי ל'חדשות 13' ובו הזים את השמועות שנפוצו כי רעייתו המנוחה היתה נגד חיסונים. לדבריו, היא קבעה תור אך לא הספיקה להגיע ונדבקה 

קובי בורנשטיין | בריאות 22.2.2021 | 23:11

יהודה בן שטרית צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

יהודה בן שטרית, בעלה של אסנת בן שטרית, שהלכה לעולמה בגיל 31 בלבד כתוצאה מקורונה עם העובר שבבטנה, מספר הערב (שני) בריאיון לחדשות 13 כי בניגוד לשמועות שהופצו, אסנת ע"ה לא התנגדה לחיסונים, ואף קבעה תור לחיסון אך נדבקה בטרם הספיקה להתחסן.

"היא בהתחלה קצת חששה מכל הבאז בתקשורת של החיסונים, של נשים בהיריון, אבל היא החליטה להתחסן אחרי זה והיא קבעה, היא קבעה איתי תור ביחד", הסביר יהודה. "אני התחסנתי ואחרי זה נדבקתי והיא נדבקה וכבר היא לא הייתה צריכה להתחסן - אנחנו בעד חיסונים. אני ממליץ לכולם להתחסן, לשמור על החיים שלהם, שלא יהיו במצב שלנו".

הוא סיפר בדמעות, "אמרתי לה 'אסנת, את תצאי מזה, בשביל הילדים שלך, את תצאי מזה". הוא הוסיף כי אי אפשר לעכל את האסון הזה. "היא הייתה הכל בבית".

כאמור, לאחר שנדבקה בקורונה, ובזמן שהיא בשבוע ה-30 להריונה, נפטרה אתמול בבוקר אסנת והשאירה אחריה ארבעה יתומים קטנים. טרם פטירתה היא יולדה בניתוח קיסרי, אולם לאחר מספר שעות גם התינוק נפטר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום