וואטספ מנסה שוב: תאשרו התנאים או שתיחסמו

בעלי אפליקציית ווטסאפ לא מוותרים למשתמשים ומסבירים בשעות האחרונות, מה יקרה לחשבונכם באם לא תסכימו למדיניות הפרסום החדשה והשנויה במחלוקת של החברה שמוחזקת כיום בעלות פייסבוק • זהו היעד החדש

קובי בורנשטיין | טכנולוגיה 22.2.2021 | 23:43

whatsapp צילום: pixabay

ענקית המסרים הפופולרית וואטספ הודיע היום (שני) למשתמשים כי עליהם לאשר את תנאי השימוש החדשים הכוללים שיתוף מידע עם פייסבוק, ולא - חשבונם ייחסם.

כבר בתחילת השנה הודיעה וואטספ על כוונתה לשתף מידע עם פייסבוק, מה שגרם לנטישת מיליונים את האפליקציה ומעבר למתחרות כמו סיגנל וטלגרם. בעקבות כך הקפיאו בוואטספ את השינויים.

אלא, שהיום קיבלו המשתמשים הודעה חוזרת לפיה עליהם לאשר את תנאי השימוש החדשים הכוללים שיתוף מידע עם פייסבוק. בוואטספ סייגו כי השינויים יהיו רלוונטיים בעיקר למשתמשים העסקיים.

על פי הודעת וואטסאפ היכ רק תגביל את השימוש באפליקציה עבור משתמשים שיסרבו לאשר את התנאים החדשים, הגבלות במסגרתן הם לא יקבלו או ישלחו הודעות, אך ימשיכו לקבל שיחות והתראות שונות. במידה והם לא יאשרו את הכללים גם אז, וואטסאפ תחסום אותם לצמיתות.

גורם בוואטסאפ סיפר כי "בשבועות האחרונים עברנו על הביקורות שקיבלנו מהמשתמשים. זו הייתה הזדמנות נהדרת עבורנו ללמוד על הדאגות שלהם ולהבין מה אנחנו יכולים לעשות כדי להשתפר. אנשים רצו לדעת שאנחנו לא יכולים להאזין לשיחות ולקרוא הודעות בין משתמשים, ושאנחנו לא שומרים מידע על השיחות או משתפים רשימות אנשי קשר עם פייסבוק. זו המדיניות שלנו והיא לא תשתנה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום