בנט מתחייב: "בכל מקרה - ההנהגה תישאר בימין"

ח"כ נפתלי בנט אומר הערב בכנס סגור עם פעילי המפלגה כי אם לא יצליח להיות ראש ממשלה, ההנהגה תישמר בגוש המחנה הלאומי | "בכל מקרה אנחנו נשמור על שלטון מחנה הימין"

ארי קלמן | פוליטי 23.2.2021 | 23:09

בנט יוצא מלשכת שר הביטחון צילום: מתוך טוויטר

בשורה טובה לראש הממשלה בנימין נתניהו. אחרי שעד עכשיו נמנע יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט מלהתייחס עם מי ישב בממשלה הבאה, בתיעוד שהגיע לידי 'כל רגע', הוא כבר נשמע אחרת לגמרי.

בכנס זום עם פעילים צרפתיים, יו"ר 'ימינה' התחייב כי גם אם לא ירכיב את הממשלה הבאה, ההנהגה תהיה במחנה הימין: "אני מבטיח בכל מקרה, שאנחנו נשמור על שלטון מחנה הימין".

 

למרות התחייבותו לשמור את ההנהגה בתוך גוש הימין, בנט עדיין רוצה להחליף את נתניהו: "הגיע הזמן להחליף את השלטון, ולהזניק את ישראל לדור הבא, אבל בתוך הימין. 70 אחוז מהעם הוא ימין, לכן המערכה הזו זה בתוך גוש הימין, בין נתניהו לביני".

"צריך לומר תודה נתניהו, ועכשיו עוברים לבנט. מדינת ישראל שגשגה הרבה לפני נתניהו, והוא עוד חוליה טובה בשרשרת, אבל אחרי כל כך הרבה שנים, הוא צריך להעביר את זה לדור חדש", הוסיף.

מוקדם יותר היום החתים ראש הממשלה נתניהו את ראשי המפלגות החרדיות על מכתב נאמנות, לפיו הם ימליצו רק עליו לאחר הבחירות כמי שראוי להרכיב את הממשלה וישבו אך ורק בממשלה תחת הנהגתו. אולם ח"כ בצלאל סמוטריץ' שחתם עם הליכוד על הסכם עודפים סירב לחתום על המכתב הנ"ל.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום