"הכלה ממררת בבכי": בעקבות פטירת הרב פפויפר נדחתה חתונת הבת

הגרה''ג רבי אליהו פפויפר זצ''ל נפטר לאחר מאבק קצר בנגיף הקורונה, משפחתו מסרבת לעכל את האסון הנורא, רק לפני רגע הוא עמד שם, עם פניו המאירים. כעת, בתו היתומה שעומדת לפני חתונתה ועוד שני יתומים בבית זועקים לעזרה, מתחננים, מבקשים שנהיה שם בשבילם

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 23.2.2021 | 17:45

הרב פפויפר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

האסון, הכאב והטרגדיה עדיין מורגשים היטב, רק לפני מספר שבועות הוא עמד על משמרתו, כמצביא בגדוד, מרביץ תורה ויראה לתלמידי הישיבה, אבל אז, בשיא כוחותיו הוא נדבק בנגיף הקורונה, מצבו הידרדר במהירות, ולפתע הוא הסתלק לשמי מעלה.

עזרו למשפחה הכואבת ותרמו בעין יפה לכלה האומללה>>>

בחורי ישיבת 'קרית מלך' עדיין המומים, הם לא מעכלים את פטירתו של המשגיח הגה''צ רבי אליהו פפויפר זצ''ל, איש האשכולות, אדם משכמו ומעלה שחיזק בחורים רבים, הם עדיין לא מאמינים שהוא לא כאן, שהוא לא בארץ החיים.

אבל האסון לא מסתכם בהלם של בחורי הישיבה, זה רק מתחיל שם, כי מלבד הבחורים ההמומים הותיר המשגיח משפחה לתפארת, שבורה ורצוצה, כאובה ובוכייה, משפחה שלמה שביום בהיר אחד אבדה את אביה, את בריח התיכון של הבית.

עזרו למשפחה הכואבת ותרמו בעין יפה לכלה האומללה>>>

הרה''ג רבי אליהו פפויפר הותיר אחריו שניים עשר יתומים, בהם שלושה שלא זכה להוביל אל החופה, הכאב מורגש היטב בבית האבלים, הם לא יודעים כיצד להתעודד, כיצד להתרומם מהשבר הגדול שפקד אותם.

ולא רק זה, בתו שעמדה להתחתן בשעה טובה ומוצלחת, היום המרגש בחייה, נאלצה לדחות את החתונה למועד בלתי ידוע, זאת לאחר שהתברר שאביה נדבק בקורונה, גם היא לא חלמה, אפילו לא בחלומות הכי שחורים שלה כי אביה יסתלק לבית עולמו.

השבר קשה מנשוא, האלמנה מתחננת לעזרה, קשה לה גם ככה, הם בקושי יכולים לשרוד, העול הכלכלי נורא ואיום, וכעת זה הזמן שלנו לעזור להם, לנסות להעלות חיוך על פניהם, לנסות להציל אותם מקריסה וודאית, למען האלמנה - למען היתומים.

עזרו למשפחה הכואבת ותרמו בעין יפה לכלה האומללה>>>

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום