בצה"ל חוקרים: חייל נורה הלילה ונפצע אנוש

בבסיס צה"ל בבקעת הירדן, הנמצא סמוך לכפרים פלסטיניים, נפצע הלילה חייל באורח אנוש | בצה"ל סברו בתחילה כי הוא נפצע מאבן שפגעה בראשו אך בהמשך התגלה כי הוא נפגע מירי | בצה"ל בודקים את כל כיווני החקירה

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 24.2.2021 | 08:25

חיילים בתרגיל צבאי. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

לוחם צה"ל, המשרת באחד הבסיסים באזור בקעת הירדן, נפצע הלילה (בין שלישי לרביעי) באורח אנוש כתוצאה מירי ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בהודעה שמסר דובר צה"ל נמסר כי "נסיבות האירוע בבדיקה". יצוין, כי מדובר באירוע חריג, כיוון שעד לשעה זו טרם ברור כיצד נורה החייל.

על פי דיווח באתר ynet, בתחילה חשבו בצה"ל כי החייל נפצע מפגיעת אבן, אך לאחר שהגיע לבית החולים התגלה כי הוא נפגע מירי בראשו. האירוע התרחש במחנה האימונים תבץ, סמוך לכפרים הפלסטיניים טובאס ותייסיר בבקעת הירדן. בצה"ל לא שוללים אף כיוון חקירה.

מצה"ל נמסר כי "לוחם צה"ל נפצע באורח קשה בבסיס צבאי באזור בקעת הירדן". הודעה נמסרה למשפחתו של החייל ששוהה לידו בבית החולים. הוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ בהדסה לאחר שעבר ניתוח בראשו.

"הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. נסיבות האירוע בבדיקה והמשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית", נמסר דובר צה"ל.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום