עשרה שקלים הפרידו בין החיים שלה למוות מהקורונה

כמה תהיו מוכנים לשלם כדי להציל את החיים שלכם ושל כל קרובי המשפחה שלכם ממגיפה? בימי קורונה זו כבר לא שאלה מופרכת כל כך ואחרי שעוברים את המחלה, התשובה היא כל הון שבעולם

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 24.2.2021 | 07:34

משלוח המנות של הגר"ח צילום: מתוך הסרטון

כמה אני מוכן לשלם על החיים שלי? של אשתי ושל שתי הבנות שלנו? של ההורים שלי? אם היו שואלים אותי את השאלות הללו לפני שנה, התשובה הייתה 'הרבה' מלווה בגיחוך קל על עצמם השאלה. אבל מאז נכנסה הקורונה לחיינו וכששואלים אותי היום כמה שווים בעיניי חיי בני המשפחה שלי, אני לא מעיז יותר לגחך.

לחצו כאן כדי לזכות במשלוח המנות מאת הגר"ח קנייבסקי ובכל הסגולות הנדירות הנלוות אליו>>>

 

אמא שלי חלתה בקורונה כבר בגל הראשון. הרופאים עוד לא כל כך ידעו מאיזה כיוון 'אוכלים' את המחלה הזו ואחרי מאבק אדיר שלה לחיים, באייר בשנה שעברה, היא נפטרה. אני כבר מבוגר, אני בעל משפחה משלי, אבל בכיתי כמו ילד קטן. ההלם והשוק היו נוראיים, אמא זו אמא לנצח ואמא שלי הייתה אמנם מבוגרת יחסית, עם מחלות רקע אבל עוד הרבה שנים לפניה. כמה הייתי מוכן לשלם כדי שתהיה פה היום? כל הון שבעולם.

אחריה חלה אבא שלי שנותר בודד בבית ושמר על עצמו מכל משמר. המחלה הנוראית הזו הצליחה לחדור את חומות הבית ונכנסה אליו איכשהו, אולי דרך משלוחן שהגיע עם קניות אוכל לחג הסוכות. את שמחת תורה האחרון בילינו מחוץ למחלקה המפחידה ביותר בבית החולים בימים אלו כשאנשים דמויי אסטרונאוטים יוצאים כדי לדווח לנו 'חיברנו אותו למכונת חמצן' ואחר כך גם 'הרדמנו אותו כדי להנשים'.

את הפחד המצמית שחשנו, אני ושלושת אחיי אני לא מאחל לשונאים הגדולים ביותר של עם ישראל זו תחושה נוראית ביותר. התפללנו ובכינו שעות ארוכות, רגע לפני שנראה היה שכבר אין מה לעשות הרמתי טלפון לקופת העיר, החלטתי שזו תהיה ההשתדלות האחרונה לכבודו של אבא שלי.

לחצו כאן כדי לזכות במשלוח המנות מאת הגר"ח קנייבסקי ובכל הסגולות הנדירות הנלוות אליו>>>

בגל האחרון הייתי אני זה שחלה ואני חושב שרק מי שעבר את זה יבין. המאבק לעוד טיפת אוויר והניסיון להכניס עוד חמצן לריאות כשהשיעולים חוסמים את סם החיים שהוא אוויר. תחושת חוסר האונים הזו מטורפת, ההבנה שכל פעם שבה אני רואה את הבנות שלי מעבר לדלת, עלולה להיות גם הפעם האחרונה, החרידה אותי וכל מה שרציתי זה שיהיה לי אפשרות לעשות משהו, כל דבר ולו הקטן ביותר, כדי לשרוד עוד דקה ועוד אחת בלי ללכת לבית החולים.

היום אם תשאלו אותי כמה אני מוכן לשלם כדי לשמור על החיים שלי, של ההורים שלי ושל המשפחה שלי, אני אסתכל בעיניים ויגיד בכל הכנות שבעולם 'כל סכום שהוא'. מוכן לשלם כל סכום שבעולם כדי לא לחזור לתחושת האבל הנוראית על אמא שלי, לתחושת החרדה המצמיתה על אבא שלי ולתחושת חוסר האונים בניסיון להכניס עוד טיפת חמצן אחת. מוכן לשלם כל הון שבעולם עבור הבטחה שהבנות שלי ואשתי לא תצטרכנה לעבור את הסיוט הזה וכדי לשמור עליהן בריאות, שלמות ונושמות. כל כך לא מובן מאליו.

ערב פורים תשפ"א, שנה מאז נחתה פה בארץ הקורונה והיום אני רוצה להגן על הקרובים לי. בהבטחה של רשכבה"ג הרב חיים קנייבסקי כל מי שיתרום לקרן המיוחדת שהוקמה עשרה שקלים ליום, יזכה להגנה עד לפורים שנה הבאה ולא ישלוט בו שום נגע או מחלה. עשרה שקלים ליום, במקום לקנות חטיף לנשנוש או שני רוגעלך במהלך יום העבודה למשל, מובטחת לי הגנה עד לפורים שנה הבאה והגר"ח קנייבסקי מוסיף תוספת שמירה של יין ליל הסדר מיוחד, חרוסת לליל הסדר וקמיע שמירה לתליה על הקיר. עשרה שקלים ליום שמבטיחים שעוד משפחה תזכה לאכול ואני אזכה בעזרת ה' לשמירה ובריאות.

לחצו כאן כדי לזכות במשלוח המנות מאת הגר"ח קנייבסקי ובכל הסגולות הנדירות הנלוות אליו>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום