לא רק לנתניהו: גם לגדעון סער יש לוח מחיק וטושים • צפו

באירוע מוקדם יותר היום עם חבריו למפלגת השלטון, זימן נתניהו לוח, וכשהוא חמוש בטוש החל לנתח את סיכוייהם הפוליטיים של בנט וסער | המתקפה הנגדית של סער לא אחרה לבוא | צפו

אהרן מילר | פוליטי 24.2.2021 | 17:03

בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

פחות מחודש לבחירות, והקרב הולך ומתחמם. ראש מפלגת הליכוד בנימין נתניהו, פתח בבליץ תקשורתי נגד בנט וסער תוך שהוא מקטין אותם, והופך אותם ללא רלוונטיים. כאשר המתמודד היחיד מולו, לשיטתו, הוא יאיר לפיד.

באירוע מוקדם יותר היום (רביעי) עם חבריו למפלגת השלטון, זימן נתניהו לוח, וכשהוא חמוש בטוש, החל מנתח את סיכוייהם הפוליטיים של בנט וסער.

 

"אתם רוצים הוכחה", פתח נתניהו, והחל לרשום, תוך שהוא מציין שהוא נדיב "אני תמיד לארג' במספרים" כשהוא נותן לצמד סער ובנט לפי הסקרים הנוכחיים: גדעון מקבל 14, בנט, 11, ביחד כמה? 25 מנדטים. "איך הם יקימו ממשלה", תהה נתניהו והדגיש: "כדי להקים ממשלה הם חייבים את לפיד". 

לפיד, על פי נתניהו יקבל 18, ועדיין אמר ראה"מ "הם לא יכולים להקים ממשלה". הם ביחד 43. ליברמן? אני נותן לו עוד 6. הגיעו ל-49 וכך המשיך נתניהו ותקף אותם על ממשלת השמאל שהם הולכים להקים.

המתקפה הנגדית של סער לא אחרה לבוא. וכשמאחוריו לוח עם הספרות 5,648, 90,000, 720,000 2,000,000 פתח סער ותקף: "נתניהו, ראיתי אותך היום כותב מספרים על הלוח, אבל איכשהו, לדברים החשובים באמת בכלל לא התייחסת".

"חמשת אלפים שש מאות ארבעים ושמונה, זה המספק המעודכן של נפטרים מקורונה בישראל נכון להיום" תקף סער והמשיך לפרט: "תשעים אלף, זה מספר העסקים שנסגרו במשבר בשנה האחרונה. שבע מאות עשרים אלף, זה המספר המעודכן של מובטלים בישראל. שני מיליון תלמידים היו רוב השנה בבית".

"ובגלל שלכל הדברים החשובים באמת, אתה בכלל לא מתייחס, ב-23 במרץ, הולך להיות שינוי, ואתה הולך הביתה", תקף סער לסיום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום