כ-20 נוסעים זייפו אישורים; חלקם יגורשו מהארץ

משפחה זרה, בת 13 נפשות, שאינה מחזיקה באזרחות ישראלית, עלתה לטיסה בניו יורק ונחתה בישראל, אך לא הורשה להיכנס היות ואישורי ועדת החריגים שהציגו היו מזויפים. משפחה נוספת ככל הנראה תאושר למרות שרק האם ישראלית והאב זר

יענקי פרבר | חדשות בארץ 24.2.2021 | 20:53

מטוס ממריא צילום: unsplash

כ-20 נוסעים שהמריאו מניו יורק ונחתו בנמל התעופה בן גוריון, ניסו להיכנס ארצה עם אישורים מזויפים, אך נתפסו, חלקם יגורשו חזרה לארצות הברית הלילה.

מדובר בשתי משפחות, שאחת מהן לא מחזיקה באזרחות ישראלית ותגורש עוד הלילה לארה"ב. לגבי המשפחה השנייה, חלקם אינם ישראלים, אך הוחלט שהמקרה שלהם יטופל באופן פרטני וייתכן שכניסתם ארצה תאושר, כך דווח ב'ישראל היום'.

כזכור, חברות התעופה אינן מורשות להעלות נוסעים לטיסות לארץ ללא אישור של ועדת החריגים מטעם הממשלה. זאת לא הפעם הראשונה שישראלים מנסים לזייף אישורים, בתחילת השבוע היו מקרים נוספים של נוסעים מניו יורק שהגיעו לישראל עם אישורים מזויפים.

עוד דווח, כי בטיסת 'יונייטד' שנחתה מניו יורק, בה נתפסו נוסעים עם אישורים מזויפים, היתה משפחה אחת של אזרחים זרים, בת 13 נפשות שתוחזר הלילה לארה"ב, ומשפחה בת 8 נפשות ובה האם ישראלית והאב אזרח זר, והיא "תטופל נקודתית". כך לפי רשות ההגירה.

מרשות האוכלוסין נמסר בתגובה: "בטיסת יונייטד שנחתה מניו יורק הגיעו שתי משפחות. משפחה אחת של אזרחים זרים, בת 13 נפשות, הציגה אישורים מזויפים של ועדת החריגים, וכניסתם מסורבת. הם מתוכננים לעלות על טיסה חזרה עוד הלילה. משפחה שנייה, הכוללת אם ישראלית, אב זר ושישה ילדים, הגיעה גם היא עם אישורי ועדת חריגים מזויפים. הנושא מטופל נקודתית בהתאם לנתונים שלהם. כך או כך, הוזעקה משטרה כדי לטפל בזיוף המסמכים – מה שמהווה עבירה פלילית".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום