חנות יינות שלמה נגנבה; השווי - 300,000 דולר

בעל חנות משקאות אלכוהוליים יוקרתית מפורסמת במנהטן, חזר לחנותו לאחר פגרת קורונה וגילה כי כל מלאי החנות נגנב ממנו, כולל מתקנים מיוחדים יקרי ערך שמשמרים את המשקאות בטמפרטורות הנכונות | הנזק נאמד במאות אלפי דולרים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 25.2.2021 | 11:58

חנות יינות, אילוסטרציה צילום: Moshe Shai/FLASh90

בעל חנות משקאות אלכוהוליים יוקרתיים במנהטן, ניו יורק, גילה כי כל מלאי החנות - 2,000 בקבוקים בשווי של כ-300,000 דולר נגנבו.

הבעלים סיפר למשטרה ביום שלישי, כי הוא היה לאחרונה בחנות שלו 'Taste Wine Co' ב-8 בינואר, אז כל המלאי היה במקום. לפני התאריך הזה העסק היה סגור במשך כמה חודשים בגלל הקורונה, כך אמר הבעלים למשטרה. אך כשהגיע כמה ימים אחר כך לחנות, גילה כי מישהו רוקן אותה.

על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', נגנבו 1,000 בקבוקי יין, 1,000 בקבוקי משקאות חריפים ו-125 אביזרי יין, ומכונות שנועדו לשמר את היינות בטמפרטורות הנכונות. הבעלים אמד את שווי הבקבוקים ב-150,000 דולר ואמר כי כל מתקן של בקבוק ממנו נמזגים כוסיות לטעימה שווה 1,200 דולר. החנות מתאפיינת בכך שהיא מציעה מגוון רחב של טעימות של מאות סוגי יינות וליקרים מיוחדים, המקום מוכר כמקום אליו באים הרבה אנשים לטעום את היינות, מתקנים יקרי ערך בהם עומדים בקבוקים יקרים מאד לטעימות נגנבו בנוסף לבקבוקים, הגנבים רוקנו את כל החנות שלא היתה פעילה בגלל נגיף הקורונה, כך שאף אחד לא הפריע להם "לעבוד".

"המטרה שלנו היא להבטיח שכל אדם יהיה מרוצה מבחירת היין שלו, בין אם אתה חדש בעולם היין ובין אם מישהו נמצא בעולם היין הרבה זמן, אנחנו רוצים שכל לקוח שלנו יהיה בטוח וירגיש נוח לבדוק את היינות בחנות שלנו", כך פרסם הבעלים באתר האינטרנט של החנות. האתר מציג מגוון רחב של יינות אדומים ולבנים, כולל קברנה סוביניון, שרדונה, שמפניה, פורט ושרי.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום