בכירת הליכוד לשעבר מודיעה על תמיכה בגדעון סער

לאחר שערק מהליכוד ולקח אתו כוחות נוספים בכירים יותר ופחות, הבוקר מתייצבת השרה לשעבר מבכירי הליכוד לימור לבנת ומכריזה: "הגעתי למסקנה: יש תקווה עם 'תקווה חדשה', ועכשיו סער"

אהרן מילר | פוליטי 25.2.2021 | 14:05

גדעון סער צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות לכנסת ה-24 הולכות וקרבות. והקרבות הופכים ליותר ויותר מעניינים. בעוד גדעון סער ונפתלי בנט נאבקים ביניהם מי יזכה להיות המפלגה השלישית בגודלה בישראל, ואז לנסות ולהתמודד על תפקיד יושב ראש האופוזיציה בישראל, או בסופו של דבר להשתחל איכשהו לממשלתו של בנימין נתניהו, הבוקר (חמישי) זכה סער לתמיכה מפתיעה.

השרה לשעבר ובכירת הליכוד לימור לבנת, הודיעה הבוקר כי היא תומכת בבחירות במועמד שערק אף הוא וגרם לעריקתם של נוספים מהליכוד - גדעון סער ומפלגתו 'תקווה חדשה'.

לבנת כתבה הבוקר ב'ידיעות אחרונות' הסבר מפורט על הבחירה שלה בגדעון סער, ותחת הכותרת 'ועכשיו, סער'. הסבירה לבנת: "אני מכירה רבים בליכוד שחשים שזה אינו ביתם עוד, אך מתקשים לעזוב את המסגרת".

עוד הוסיפה לבנת: "תקווה חדשה היא רשימה עם השקפה לאומית ליברלית ממלכתית, בדיוק כמו הליכוד אותו ייצגתי כה הרבה שנים. לסער עצמו ניסיון ארוך שנים בתפקידים מינסטרייאליים ובנושאי ביטחון לאומי".

לסיום כתבה: "ועל כל אלה ולאחר ששקלתי את כל האפשרויות במפה הפוליטית הגעתי למסקנה: יש תקווה עם 'תקווה חדשה', ועכשיו סער".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום