תפילה כזו עוד לא הייתה: מרן שר התורה יעתיר שתחיש לכם הישועה

יום הפורים הוא לא יום פנוי, קל וחומר אצל גדולי וצדיקי הדור, אבל רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר שמע על מצוקת המשפחות העניות, שהגיעו לפת לחם ממש החליט לפנות מסדר יומו בשביל להתפלל על התורמים, להחיש להם ישועה • הבטיחו את מקומכם כבר עכשיו

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 25.2.2021 | 07:26

תפילה בבית הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

בעיצומו של יום הפורים, ביום המקודש הזה, ביום שמתחוללים ישועות מעל לדרך הטבע, ביום הכביר והנורא הזה, בו ביום, רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א יפנה מסדר יומו, יעזוב הכל ויתפנה להעתיר בתפילה ובתחנונים לישועתם של תורמי 'קופת העיר'.

בואו להיות שותפים לתפילה המרגשת שתקרב את הישועה שלכם>>>

לא, זה לא משהו שקורה כל יום, גם לא כל שנה, ממש לא, מדובר במעמד היסטורי וחסר תקדים, כאשר לתפילתו של מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יצטרפו מניין מיוחד של גדולי וצדיקי הדור שיחד, ביום הנורא הזה, יקרעו שערי שמים בעבורכם. ממש כך.

יום הפורים הוא לא יום פנוי, קל וחומר אצל גדולי וצדיקי הדור, אבל רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר שמע על מצוקת המשפחות העניות, שהגיעו לפת לחם ממש החליט לפנות מסדר יומו בשביל להתפלל על התורמים, להחיש להם ישועה.

תחשבו על המשפחות האומללות הללו, שכל מה שחסר להם הוא כסף, כן, פשוט אין להם, ואין להם כלום, המקרר בבית ריק, אין להם מאומה, בזמן שאתם תחגגו במסיבות הפורים הם ישבו בבית יביטו אל בתי השכנים ועיניהם יתמלאו בדמעות.

אתם חייבים להיות שם בעבורם, לתת להם מעט תקווה, מעט אור, בכדי שגם הם ישמחו ביום השמח הזה, בכדי שגם הם יוכלו לחגוג את יום הפורים כראוי, זה לא דורש מאיתנו הרבה, רק לתרום, רק להאזין למצוקה, ובנוסף לזכות לתפילה שתקרע שערי שמים, לתפילה שתחיש לנו ישועה.

בואו להיות שותפים לתפילה המרגשת שתקרב את הישועה שלכם>>>

כי הרי זה לא תפילה רגילה, זהו מעמד נורא הוד, בו ביום, ביום הקדוש רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יחד עם מניין מגדולי וצדיקי הדור יהיו שם בעבורכם, יעתירו שם אחר שם, יביאו לכם את הישועה, יחישו לכם את הברכה, אסור לכם לפספס את ההזדמנות הנדירה הזו.

יצוין כי המעמד נורא ההוד הזה מתקיים כחלק מהמאמצים של 'קופת העיר' לתורמיה, בצירוף הזכות של להביא אור למשפחות נזקקות בימי הפורים, ועל ידי הצדקה מביאים אור ל-5107 משפחות מכל ישוב ועיר בארץ הקודש.

במנין הקדוש שיתכנס אי"ה כשליחיהם האישיים של תורמי 'קופת העיר' ישתתפו מרן הגרב"ד פוברסקי שליט"א, מרן הגר"ש בעדני שליט"א, מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א, מרן הגר"ז ברלין שליט"א, מרן הגרש"א שטרן שליט"א, מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, מרן הגרי"ש קנייבסקי שליט"א, מרן הגר"נ זוכובסקי, מרן הגרח"י משקובסקי שליט"א, מרן הגרי"א דינר, מרן הגר"י קולודצקי שליט"א, מרן הגרא"ד אפשטיין שליט"א, ומרן הגר"י פשהוף שליט"א שיעתירו בצוותא על תורמי 'קופת העיר'.

בואו להיות שותפים לתפילה המרגשת שתקרב את הישועה שלכם>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום