ללא בושה: ניסו לגנוב אנדרטה לזכר הילדים שנרצחו בשואה

 אוקלהומה: המשטרה המקומית מחפשת אחר שני גברים החשודים בגרימת נזק של למעלה מ-15,000 דולר לפסלי זיכרון לשואה | במקביל האנטישמיות באמריקה כולה מרימה ראש בפרט נוכח התפשטות הנגיף המשתולל ביבשת

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.2.2021 | 13:04

אילוסטרציה צילום: Unsplash

משטרת טולסה מחפשת אחר שני גברים שהואשמו בגרימת נזק של למעלה מ-15,000 דולר לחמישה פסלי זיכרון לשואה במוזיאון שרווין מילר לאמנות יהודית.

מהמשטרה בטולסה אוקלהומה נמסר כי שני הגברים נתפסו במצלמה כשהם מפילים את הפסלים ומנסים לגנוב אותם. מנכ"ל המוזיאון דרו דיימונד אמר כי "וונדליזם מכל סוג שהוא פוגע, אך זה עצוב עוד יותר בגלל מה שמייצגים הפסלים הללו". כך דווח בתקשורת המקומית.

"הם צריכים לזכור את הילדים שנהרגו בשואה. בתוך הפסלים יש סלעים עם ציורים שצוירו על ידי ילדים המבקרים במוזיאון לאורך כל השנים. לכל סלע יש שם של ילד שנרצח בשואה מצד אחד, והגיל בו הם מתו על צד אחר". אמר המנהל. לדבריו, "הלוואי ששני הגברים הללו ידעו את חשיבות הפסלים הללו".

"אנו רוצים שהם יבינו במה אנו עוסקים מבחינת צרכי החינוך שלנו ועבודתנו, במיוחד סביב התרבות היהודית וסביב השואה. אינך צריך להשחית את הפארקים שלנו, פשוט תיכנס ונעזור לך, ניתן לך קפה ונדבר איתך" אמר דיימונד. הוא הוסיף כי הם הולכים לעשות כל שביכולתם כדי לוודא ששני החשודים ייעצרו ויישאו באחריות לונדליזם.

האירוע הזה מתרחש כהמשך לסדרת אירועים אנטישמיים ברחבי ארצות הברית, מכתובות נאצה ועד ניסיון לעשות נזק ולאיים על יהודים ברשתות החברתיות בשל הנגיף שמשתולל בארצות הברית, דבר שמביא את כל האנטישמים לפרסם פוסטים קשים נגד יהודים, ולפגוע במוסדות יהודיים או כאלה המזוהים עם ישראל.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום