בפעם השלישית: נתניהו ביטל את הביקור המדיני

לשכת ראש הממשלה מודיעה בפעם השלישית לאחרונה כי בנימין נתניהו מבטל את ביקורו המדיני באיחוד האמירויות ובחריין. בלשכה טוענים כי סיבת הביטול הפעם היא סגירת השמים בגלל התפשטות נגיף הקורונה ומוטוציותיו

קובי ברקת | מדיני 3.3.2021 | 22:15

ראש הממשלה נתניהו בטיסה צילום: אבי אוחיון, לע"מ

בפעם השלישית לאחרונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) כי הוא מבטל את הביקור המדיני שתכנן לקיים לפני הבחירות באיחוד האמירויות ובבחריין.

הביקור היה אמור להתקיים ביום שלישי הבא ב-9 במרץ, ותוכנן להיות ביקור בזק למשך יום אחד בלבד. מלשכתו של נתניהו הודיעו כי הביטול הוא בעקבות סגירת השמים בשל הקורונה.

כאמור הודעת הביטול הגיעה לאחר שתי דחיות בחודשים האחרונים. כשיתקיים, יהיה זה ביקור פומבי ורשמי ראשון אי פעם של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות.

בחודש דצמבר האחרון מיד לאחר חתימת הסכם השלום ההיסטורי, אמור היה ראש הממשלה נתניהו לבקר בבחריין ואבו דאבי אולם הביקור נדחה בשל הקורונה והזינוק בתחלואה.

גם כשירדה התחלואה, בסוף חודש נובמבר, נדחה ביקורו של נתניהו, זאת בשל בקשתו של מלך בחריין.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "למרות חשיבותה של הנסיעה לאבו דאבי ובחריין, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות את הביקור בשלב זה בשל סגירת השמים. רה"מ נתניהו מעריך מאוד את ההזמנות של יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד ומלך בחריין חמד בן עיסא אאל ח'ליפה ואת השלום ההיסטורי שכונן בין מדינותינו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום