החל מהבוקר: השינוי המשמעותי של אפליקציית המסרים

בענקית המסרים ווטסאפ הודיעו הבוקר כי מעתה יוכלו משמשי ווטסאפ במחשבי ווינדוס ומק לערוך שיחות וידאו משולחן העבודה שלהם. בחקרה מציינים כי המשתמשים בתוכנה על גבי דפדפן האינטרנט לא יזכו ליהנות מהפיצ'ר החדש

יחיאל גלאי | טכנולוגיה 4.3.2021 | 14:11

ווטסאפ צילום: pixbay

עד עתה רשת המסרים הפופולרית ווטסאפ איפשרה שיחות קוליות ושיחות וידאו רק מהמכשיר הסלולרי. החל מהבוקר (חמישי), החברה שידרגה את האפלקצייה שמותקנת על המחשב ומעתה גם ממנה ניתן לערוך שיחות וידאו.

באתר החברה מפרסמים הבוקר כי שיחות הוידאו יעבדו גם במצב אנכי וגם במצב אופקי. הן יפתחו בחלון נפרד שיישאר תמיד עליון ולא יעלם מאחורי חלונות אחרים – וניתן יהיה לשנות את גודלו.

התכונה תהיה זמינה באפליקציות למחשבי ווינדוס ומק (אפל) - אך היא עדיין לא תהיה זמינה בממשק האינטרנטי, WhatsApp Web, כלומר מי שמשתמש בווטסאפ על גבי דפדפן האינטרנט, לא יזכה עדיין ליהנות מהשידרוג המבורך.

בווטסאפ כתבו בתגובה לשינוי: "במהלך השנה האחרונה היינו עדים לעליה משמעותית במספר האנשים המשוחחים זה עם זה ב-WhatsApp, לעתים לפרקי זמן ממושכים. בערב השנה החדשה האחרון שברנו את השיא במספר השיחות הגדול ביותר אי פעם, עם 1.4 מיליארד שיחות קוליות ושיחות וידאו", הוסיפו.

ניתן לציין כי השינוי מגיע בצל ביקורת שמוטחת בחברה על פגיעה בפרטיות ושימוש בנתוני משתמשים, מה שהעלה את שימוש במתחרה שלה סיגנל וכן במתחרה הוותיקה טלגרם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום