המשטרה חוקרת: כך הושחתו הרכבים בקריה החסידית

במשטרה פתחו בחקירת אירועי הוונדליזם כנגד רכביהם של תושבי קריית קרעטשניף ברחובות | כמה תושבים שרכביהם הושחתו בידי אלמוני הגישו תלונה במשטרה | תיעוד: כך בוצעה ההשחתה בליל שבת  

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 6.3.2021 | 22:56

החשוד בהשחתה צילום: מצלמות אבטחה

המשטרה פתחה הערב (מוצ"ש) בחקירת האירועים בליל שבת בקריית קרעטשניף ברחובות. מספר תושבים שרכביהם ניזוקו בידי אלמוני, הגישו תלונה בתחנת המשטרה בעיר. מהמשטרה נמסר כי "נסיבות האירוע נבדקות".

בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי 'כל רגע', נראה החשוד בהשחתה כשהוא מנקב את צמיגי הרכבים ואף חורץ אותם באמצעות חפץ חד. החשוד ביצע את המעשים ונמלט מהמקום תוך מספר דקות.

"במהלך השבת התקבלו במשטרה תלונות על גרימת נזק וניקוב צמיגים במספר כלי רכב שחנו ברחוב במרכז העיר ברחובות. נסיבות האירוע נבדקות", מסרה המשטרה בצאת השבת.

 

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כל רגע', עשרות רכבים בקריית קרעטשניף בעיר הושחתו בליל שבת קודש. הרכבים שצמיגיהם נוקבו, רוססו עם צלבי קרס ואותיות SS בשילוב הסיסמה "הסוף" – סיסמת הבחירות של ליברמן.

תושבי השכונה הזדעזעו לגלות כי גם רכבו של האדמו"ר מקרעטשניף, המשמש כנשיא ארגון החסד "לשבוע" המיטיב עם כל תושבי העיר ומחלק בבית החולים קפלן בעיר מזון ושתיה, רוסס אף הוא בצלב קרס וצמיגיו נוקבו. החשוד אף כתב עליו את המילה 'הסוף'.

גם רכביהם של חבר המועצה פנחס הומינר מאגודת ישראל ושל ראש העיר החרדי רחמים מלול נוקבו על ידי החשוד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום