רענן שקד מכריז על סופו של נתניהו מאז 2014

העיתונאי רענן שקד צייץ לפני זמן קצר כי "סופו של נתניהו קרב", העיתונאי עקיבא נוביק הזכיר לו כי מאז 2014 הוא טוען כי תם עידן נתניהו. "הבעיה היא שהוא לא באמת פוגש מצביעי ליכוד"

קובי ברקת | תקשורת 8.3.2021 | 18:39

רענן שקד צילום: wikipedia

לפני מספר שעות צייץ העיתונאי רענן שקד כי ‏סופו של ראש הממשלה בנימין נתניהו קרב. לדבריו, "כל מופע פומבי של נתניהו כרגע מזכיר את מופע האימים "הם מ-פ-ח-ד-י-ם" מאז: הלחיצות הניכרת, הירידה נמוך מדי, הזחיחות המאולצת שלא מצליחה לגבור על הפחד המבצבץ, הייאוש הניכר, ההבנה שזה בעצם נגמר. תראו אותו עם טופז לוק היום, תבינו".

כתב כאן 11 עקיבא נוביק ציין כי זו "הזדמנות טובה להיזכר בכל אותן פעמים ששקד חזה את אותו קץ". הפעם הראשונה היא מ‏סוף 2014. ראש הממשלה נתניהו מפטר את השרים לבני ולפיד, ורענן שקד מעריך: "ביבי יודע שהגיעו לקיצו וזו בעצם התפטרות".

מספר חודשים לאחר מכן, ‏שבוע לפני בחירות 2015, רענן שקד קובע כי יאיר לפיד "קורע לנתניהו את הצורה". איך זה נגמר? כולם זוכרים. 30 מנדטים לליכוד לעומת 11 בלבד ללפיד.

שנה לאחר מכן זה קורה שוב. ‏בנובמבר 2016, רענן שקד מרחיק לכת וקובע כי "נתניהו הפסיד את הבחירות הבאות. נוביק מזכיר כי "כעבור שבועיים בלבד שבר נתניהו את שיא הכהונה הרציפה", שיא בו הוא ממשיך להחזיק כמובן עד היום.

חודש בלבד לאחר מכן שקד מנסה את מזלו שוב. ‏בדצמבר 2016, רגע אחרי תחקיר עובדה, רענן שקד מתעקש ומחדד: "גם נתניהו מבין שהפסיד את הבחירות הבאות".

ולמרות הכל, הוא עדיין לא מתייאש. ‏"בינואר 2017", מזכיר נוביק, "איש לא מאמין, אבל רענן שקד כבר יודע: נתניהו לא ינצח". שקד אף הוסיף וטען כי "גם נתניהו יודע את זה".

יום אחד חלף ושקד מחדד את הציוץ. "נתניהו לא ילך על מתנות. לא על סיגרים. לא על צוללות. אלה לא סדרי הגודל שיפילו ראש ממשלה. נתניהו ילך כי מדינה שלמה מבינה שהוא צריך ללכת".

ב‏מרץ 2017 הוא ממשיך. בציוץ נוסף שהעלה שקד הוא טען כי "חודשיים אחרי שכל המדינה הבינה, אפילו נתניהו עצמו כבר רוצה ללכת".

ואם זה לא הספיק, שנה וחצי לאחר מכן הוא טען זאת שוב. "‏אני מבין את רענן שקד", כתב נוביק. "הוא חי בתוך עמו (תל אביב צפון), פוגש אנשים (במערכת) ושומע דעות (בקפה השכונתי). הבעיה היא שהוא לא באמת פוגש מצביעי ליכוד. או ימין. לכן מובן שיחשוב מדי שנה שהנה אוטוטו נתניהו הולך. מומלץ לנסות לגוון את הדעות שאדם שומע ופוגש, כדי לא למלא עוד שרשורים נבואיים‏ יש לאנשים כמו ידידי רענן נטייה להתייחס לתומכי נתניהו כאנשים לא רציונאליים, אבל אולי בעצם רענן הוא היהודי המאמין פה? ואף על פי שיתמהמה, עם כל זה יחכה לו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום