בנימין נתניהו למראיינת: "הסירי את האוזנייה"

בראיון למורן אזולאי באולפן ynet, הפתיע ראש הממשלה כשביקש מהמראיינת להסיר את האוזנייה כדי שלא תקבל הוראות "להפריע לו". בראיון נוסף שקיים עם המגיש ניב רסקין, נהג נתניהו באותה הדרך

יחיאל גלאי | תקשורת 16.3.2021 | 20:30

קמפיין הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סוגיית הראיונות של ראש הממשלה במהלך קמפיין הבחירות הנוכחי מסרבת לרגוע. לאחר שפורסם על תחרות וזעם בקרב כלי תקשורת על כך שלא קיבלו קדימות בראיון במהדורתם עם בנימין נתניהו, היום נראה כי נתניהו עושה צעד משמעותי בדרך להשתלטות על האולפן בו הוא מתארח.

במהלך ראיון שהעניק היום נתניהו באולפן 'ynet', כלי תקשורת עמו יש לראש הממשלה יחסים מורכבים, הוא אמר למראיינת מורן אזולאי "תוציאי את האוזניה כי מאה איש עומדים ואומרים לך 'תפריעי לו'". 

כתב הבידור של 'ידיעות אחרונות' רן בוקר, דיווח לאחר מכן על כך שראש הממשלה בדרכו לראיון עם מגיש תכנית הבוקר בערוץ 12, ניב רסקין, והעריך כי סביר להניח שגם לו יורה נתניהו להסיר את האוזנייה בכדי שההערה אותה השמיע באוזני מורן אזולאי לא תיחשב כהערה מיזוגנית.

"נתניהו אמור לעשות את דרכו כעת לריאיון אצל ניב רסקין", צייץ רן בוקר בחשבון הטוויטר שלו. "מהיכרותי עם הנפשות הפועלות - עניין האוזנייה ייתכן ויעלה גם שם כדי להראות שלא מדובר בהערה מיזוגנית ושוביניסטית. הרי רק לאחרונה החל הקמפיין שלו "חוזרות לחיים". אבל הפאול כבר נעשה. תמיד אפשר לחזור לשירה, זה עבד יפה בטיקטוק".

ואכן, מאוחר יותר צייץ בוקר על כך שצדק. תיראו מופתעים: "נתניהו אכן ביקש גם מרסקין להוריד את האוזנייה - רסקין שהגיע מוכן, הסיר את האוזנייה והשיב בסגנון: אני מבין שבאת עם זה מראש".

יצוין כי שני ראיונות שהוקלטו היום מראש ישודרו מחר בשעות הבוקר המוקדמות. מדובר בראיון לתכנית הבוקר של ערוץ 12 בהגשת ניב רסקין ובמקביל ראיון לתכנית הבוקר של ערוץ 13 בהגשת אברי גלעד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום