תלמידת סמינר 'עריקה' נעצרה בנתב"ג: "חסר תקדים"

ב'פלג הירושלמי' וב'עדה החרדית' מאיימים לצאת למחאה, בעקבות מעצרה של תלמידת סמינר על ידי המשטרה הצבאית בנתב"ג | הצעירה נעצרה לאחר שהוגדרה כ'עריקה' מצה"ל והועברה לבסיס הקליטה בתל השומר וצפויה להילקח לכלא 6

אבי גדלוביץ' | חרדים 18.3.2021 | 10:32

מחאה בעקבות מעצר 'עריק', ארכיון צילום: שמעון ברוך ידיעות מהשטח

צעירה חרדית, תלמידת סמינר, נעצרה אמש (רביעי) בשעות הערב המאוחרות על ידי המשטרה הצבאית בנמל התעופה בן גוריון, שעה קלה לפני שהייתה אמורה לעזוב את הארץ. גורמים ב'פלג הירושלמי' אמרו ל'כל רגע' כי במידה והנערה לא תשוחרר בשעות הקרובות, צפויות הפגנות סוערות.

הצעירה החרדית, תושבת ביתר עילית, הייתה אמורה לצאת מהארץ לביקור אצל בני משפחתה בחו"ל, אך בבדיקה שנעשתה במסוף הנוסעים התגלה כי היא עריקה משירות צבאי. משטרה צבאית שהוזעה למקום עצרה את הצעירה והיא הועברה לבסיס הקליטה בתל השומר, ובהמשך היא צפויה לעבור לכלא 6.

ל'כל רגע' נודע כי מדובר בקרובת משפחה של אחד מחברי הכנסת החרדים. בשעות אלו נעשים מאמצים כבירים להביא לשחרורה. יחד עם זאת, קהילות הקנאים בירושלים וב'פלג הירושלמי' כבר מתכננים לערוך מחאות בעקבות המעצר.

מפרטים שהגיעו ל'כל רגע' עולה כי הצעירה הגישה לצה"ל תצהיר דת בשנת 2014, אך בצה"ל מסיבה שאינה ברורה הגדירו אותה כ'עריקה' ואמש היא נעצרה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום