20,000 שוטרים ברחבי הארץ: המשטרה נערכת ליום הבחירות

במשטרת ישראל נערכים באופן מיוחד ליום הבחירות ביום שלישי הקרוב שיערכו בצל נגיף הקורונה. המטרה היא לאפשר את הזכות הדמוקרטית ולא לאפשר לאף אחד לפגוע ביום הבחירות"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 21.3.2021 | 15:39

ספירת קולות הקלפיות המבודדות צילום: פלאש 90

במשטרה נערכים בכוחות מתוגברים ליום הבחירות לכנסת ה-24, שיחול השבוע ביום שלישי. לצורך המבצע, אותו מגדירים במשטרה 'מועד 2021', הוקצו מערכים נרחבים בניסיון להתמודד עם הפרות סדר וזיופים. "המטרה היא לאפשר את הזכות הדמוקרטית ולא לאפשר לאף אחד לפגוע ביום הבחירות", אומר היום (ראשון) ראש מערך המבצעים במשטרה שמעון נחמני.

במשטרה מעדכנים כי ההיערכות בבחירות הנוכחיות שונה לחלוטין מפעמים קודמות, בצל ההתמודדות עם משבר הקורונה. תת ניצב שמעון נחמני מוסיף כי השוטרים שיוצבו בקלפיות יוודאו שהמצביעים לא יהיו מבודדים. "נהיה נוכחים בקלפיות היעודיות לחולי קורונה, ערוכים גם לאתגר הזה", הוא מוסיף.

המשטרה נערכת למבצע רחב ההיקף עם 2,0000 שוטרים ב-13,000 המשטרה תשתמש גם ביחידה האווירית במטרה למנוע הפרות. בד בד, המשטרה נערכת גם ליום השבתון שיחול ביום הבחירות, וכחות גדולים יוקצו לאירועי השגרה ובנקודות הבילוי.

בשונה ממערכות בחירות קודמות, המשטרה נערכת לפעול בקלפיות שבהן צפויים אירועים חריגים וניסיונות שיבוש של מהלך הבחירות התקין. "הדבר הצריך עבודה מודיעינית כי למנוע שיבושים", אומרים במשטרה. במשטרה פעלו מול ועדת הבחירות בנוגע למקומות שבהם בעבר נעשו פעולות לפגוע בטוהר הבחירות.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום