אחת האחרונות: נפתחה ההרשמה להגרלת מחיר למשתכן ב-5 יישובים

מדובר בהגרלה של "מחיר למשתכן" שתכלול 283 יחידות דיור ביישובים עמנואל, קריית שמונה, ג'סר א-זרקא, נצרת ובאר שבע • הרישום להגרלה יהיה פתוח במשך שבועיים, ותוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך אפריל

כלכלי 24.3.2021 | 15:22

פרוייקט מחיר למשתכן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

היום (ד') ייפתח הרישום להגרלה של "מחיר למשתכן" שתכלול 283 יחידות דיור ביישובים עמנואל, קריית שמונה, ג'סר א-זרקא, נצרת ובאר שבע. הרישום להגרלה יהיה פתוח במשך שבועיים. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש אפריל.

לפי המדיניות החדשה של משרד הבינוי והשיכון שנקבעה לפני כשנה, ההגרלות של התוכניות לדיור בר-השגה יתקיימו רק לאחר קבלת היתר בנייה או החלטות ועדה בתנאים. זאת, על-מנת להקטין את זמן ההמתנה בין מועד ההגרלה לבין מועד בחירת הדירה ולאפשר לזוכים לקבל מידע עדכני ומלא ככל הניתן על הפרויקט המוגרל.

יש להבהיר כי הגרלה זו היא אחת האחרונות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן". החל בחודש דצמבר 2020 יצא משרד הבינוי והשיכון בתוכנית "דיור במחיר מופחת". התוכנית החדשה תייצר אבחנה בין שיווק ליזמי פרויקטי דיור בר-השגה באזורי יוקרה, ביקוש ופריפריה. באזורי יוקרה התחרות בין היזמים תהיה על מחיר הקרקע הגבוה ביותר. לעומת זאת, באזורי ביקוש ופריפריה, מחיר הקרקע יהיה קבוע והתחרות תהיה על תמחור הבנייה היותר זולה.

אריאל רוזנברג, ראש אגף בכיר שיווק במשרד הבינוי והשיכון, מסר: "בהתאם להחלטת המדיניות שהתקבלה לפני כשנה, אני מברך על תחילתו של עידן חדש זה. הזוכים בפרויקטים השונים ימתינו זמן קצר ביותר בין פרסום ההגרלה והזוכים בה ועד הליך בחירת הדירות ורגע חתימת החוזה. כך גם יקבלו מידע משמעותי יותר כבר בהליך ההגרלה". 

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום