פלא תזונאי: השיטה שסוחפת רבים לרדת במשקל ללא מאמץ

אם במשך שנים חיפשנו את הנוסחה המדויקת ביותר עבורנו לרדת במשקל ולשמור על גזרה צרה לטווח הארוך, אפשר לומר כי היא נמצאה • הכירו את השיטה הייחודית המתאימה תוכנית ליווי אישי לכל אחד ואחת ומצליחה לחולל פלאים אצל רבים, בצורה קלה ופשוטה

יוסף אור כתבה מקודמת | בריאות 4.4.2021 | 07:19

אוכל בריא צילום: unsplash

בעלי משקל עודף חשים לא פעם במגוון רגשות שליליים שמלווים את חייהם. תחושת נחיתות, רגשות אשם ובעיקר תחושת ייאוש שמגיעה אחר ניסיונות חוזרים ונשנים למצוא דיאטה שתסייע להם לרדת במשקל, באמצעות התנזרות ממאכלים או רכיבים מסוימים. 

הצטרפו לשיטה המהפכנית המבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ>>>

במקרה הטוב הדיאטות האלו מועילות לטווח הקצר, כאשר מיד בסיומן מרגיש בעל הדיאטה הקלה ושחרור שמובילים אותו היישר למקרר, לתור אחר מאכל משמין שסוף סוף מתאפשר לו לאכול. ובמקרה הגרוע הן ממש מזיקות לחיטוב הגוף ולמערכת חילוף החומרים שנפגעת כתוצאה מכך שצרך תזונה שלא התאימה לצרכי הגוף שלו.

במשבצת הזו נכנסת המהפכה שמחוללת סלימפיט. מדובר בשיטה ייחודית שנבנתה על ידי צוות מאמנים עתירי ניסיון בעולמות ההדרכה לתזונה נכונה, שהתאימו את התוכנית במיוחד לאורח החיים במגזר החרדי, עם מאמנים אישיים לגברים ומאמנות עבור נשים.

השיטה המדוברת מביאה לירידה דרסטית במשקלם של אנשים ונשים רבים ברחבי הארץ. כל זה ללא צורך בנוסחאות הדיאטה המשונות וללא כל מאמץ.

"שיטת סלימפיט, דוגלת בליווי אישי צמוד לכל אחד ואחת המעוניינים לרדת במשקל ללא פרוצדורות וסיבוכים", מסביר לנו מאמן אישי בכיר בחברה.

"נקודת ההנחה שמובילה אותנו היא שאין תוכנית אחת שמתאימה לכולם. לכל אחד חשקים אחרים, הרגלי תזונה שונים לחלוטין וסדר יום שונה. כאשר נפגשים עם הבנאדם ומבינים לעומק את אורח החיים שלו והיכן כשל בהרגלי האכילה שלו, אפשר בקלות לזהות איפה הייתה הבעיה אצלו ועל פי זה להתאים לו תכנית אישית שתכניס אותו במהירות למסלול מאוזן ובריא".

הצטרפו לשיטה המהפכנית המבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ>>>

הצוות המיומן זוכה ללא מעט פידבקים מאנשים שחשו כי חייהם ניצלו ממש.

"אין דבר מספק יותר מלקבל טלפון מעוד לקוח מרוצה. בהרבה מקרים מדובר באנשים שבאו סקפטיים מלכתחילה, אחרי שניסו כל מיני דיאטות ובסופו של דבר הם הופתעו לגלות שהפתרון הוא הרבה יותר קל ופשוט משחשבו".

ואכן ישנן לא מעט עדויות מגברים ונשים שהצליחו לנצח את השומן בעזרת הנוסחה המנצחת של סלימפיט. כזאת היא חדווה (שם בדוי), שבאה רק על מנת ''לנסות" את השיטה ונשאבה לתוך המסלול. "כשהצטרפתי אמרו לי ''לא תצטרכי לוותר על פינוקים ומאכלים שאת אוהבת ואפילו לא על ביקורים במסעדות", משתפת חדווה בסיפורה האישי. 

"כמובן שבהתחלה היה לי קשה להאמין לזה, שאחרי הסיגופים הרבים שעברתי בדיאטות בעבר, דווקא השיטה הזאת תצליח. אבל מהר מאוד שמחתי להתבדות", מציינת בהתלהבות.

"המאמנת הלכה איתי צעד אחר צעד, הכירה מקרוב את הדרך בה אני מזינה את הגוף ולימדה אותי מה נכון לי לאכול ומה יעזור לגוף שלי להגביר את חילוף החומרים".

חדווה מספרת כי השינוי שחוותה הוא לא רק בפן הויזואלי והחיצוני אלא גם בפן המנטלי. "אני חייבת תודה ענקית למאמנת האישית שהחזירה לי את שמחת החיים, את הביטחון העצמי ואת החיוך לפנים. זה שווה הרבה יותר מאלפי הקלוריות ששרפתי".

כיום היא ממשיכה לצעוד על המסלול הבריא בכוחות עצמה, ועל אף הצניעות שהיא מפגינה, היא הצליחה להשיל ממשקלה קרוב ל20 ק''ג! 

"ההצלחה היא מעבר למקום האישי שלי", ממשיכה לספר בענוותנות. "מאז שהתחלתי בתהליך, כל המשפחה נסחפה אחרי והתחילה לאכול בריא יותר. אין סיפוק יותר גדול מאשר אמא שרואה את הילדים שלה יושבים לאכול ארוחה כשעל השולחן מונחים מוצרי מזון בריאים ומזינים".

המאמן האישי מציין בפנינו כי בניגוד לשיטות הרזייה אחרות, סלימפיט אינה גוזלת מזמנו של המשתתף בתכנית ולא משבשת לו את לוח הזמנים היומי, שזהו יתרון מובהק נוסף שמקנה התכנית המיוחדת. "הליווי האישי, מעניק לכל אחד ואחת חופש תמרון בהתאמה מלאה להתנהלות היומיומית שלהם. זהו עניין נצרך ביותר בפרט במגזר החרדי, המתאפיין בסדר יומי צפוף יותר מאשר בציבור הכללי".

לסיכום קורא המאמן האישי לכל בעלי המשקל העודף, להיות חלק מהתכנית הייחודית. "אני ממליץ לכל אחד שמעוניין להפסיק בלופ הדיאטות הבלתי נגמר ולהחזיר לעצמו את המראה הרזה והחטוב, עם אורח חיים בריא ומאוזן, להצטרף למסלול ולקחת חלק ממעגל ההצלחה העצום".

הצטרפו לשיטה המהפכנית המבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום