מסוקים צבאיים פינו את אבו מאזן לבית חולים בגרמניה

ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן הוטס הבוקר לבית חולים גרמני על ידי מסוקים של הצבא הירדני • לדברי מקורביו, מדובר בבדיקות שגרתיות בעקבות ניתוח שעבר לפני כמה שנים

יענקי פרבר | חדשות בארץ 5.4.2021 | 13:30

מסוק ירדני שהגיע לאסוף את אבו מאזן צילום: גל ברגר - טוויטר

ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן יוצא לבדיקות רפואיות בגרמניה, כך מוסרים מקורות פלסטינים. לדבריהם, מדובר בבדיקות שגרתיות בעקבות ניתוח שעבר לפני כמה שנים.

על פי הדיווח של גל ברגר, לפני שעה קלה נחתו ברמאללה שני מסוקים ירדניים, להטיס את אבו מאזן לירדן ומשם הוא צפוי להמשיך לבדיקות בגרמניה.

בסביבתו של אבו מאזן מדגישים כי מצבו הבריאותי טוב ומדובר בבדיקות שתוכננו כבר לפני כמה חודשים. לאבו מאזן מתלווה בנסיעתו לגרמניה ראש המודיעין מאג'ד פרג'. הוא צפוי לשוב לשטחים ביום חמישי הקרוב.

אתמול עוד הספיק ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן להתקשר למלך עבדאללה השני ולהביע תמיכה בממלכה לאחר הדיווח על ניסיון ההפיכה שלא צלח. אבו מאזן אמר, כי הפלסטינים עומדים לצד ירדן כשזו מתייצבת אל מול האתגרים שלה וכי יציבות הממלכה פירושה יציבות האזור כולו - כך נכתב בהודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית וופא. כמו כן, יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן, התקשר גם הוא למלך ירדן והביע את תמיכתו ב"פעולות שמתבצעות כדי לשמור על יציבותה", לשון הודעת סוכנות הידיעות הסעודית.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום