גיסו של נתניהו: בכיתי כל הלילה בגלל בנט

בעקבות השיחות של בנט עם מפלגות מרכז-שמאל, חגי בן-ארצי הצטער שתמך בבנט בעבר, ואף טען כי בכה בגלל זה בלילה: "גם לי מותר להודות בטעות" | בנוסף תקף: "מרצ והעבודה לא יכולות להיות מפלגות ציוניות"

יאיר כלפה | פוליטי 6.4.2021 | 19:35

חגי בן ארצי צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין הטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, גיסו של ראש הממשלה ואחיה של שרה, תקף היום (שלישי) את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט.

"הוא עשה את עצמו לבדיחה. היו מעין פריימריז בימין עם שלושה מועמדים, נתניהו סער ובנט", טען בן ארצי בראיון ל'ערוץ 7' והמשיך, "ביבי קיבל פי ארבעה מהם. הציבור הצביע. מנהיג צריך קצת ענווה".

"אם בנט היה חכם כפי שחשבתי תמיד, הוא היה יודע ששתי האפשרויות הן, או ממשלה בראשות נתניהו, או בחירות חמישיות", הוסיף.

בנוסף התייחס גיסו של נתניהו לתמיכה בבנט בעבר: "גם לי מותר להודות בטעות ולכן בכיתי כל הלילה. כנראה בנט הוא לא מה שחשבנו. תלינו בו תקוות, אבל הבגידה שלו שוברת את המצביעים. אין אחוז אחד מהמצביעים של בנט שחושבים שממשלה עם מרצ והעבודה הנשענת על הערבים שווה יותר מהצגה שנועדה לסלק את ביבי".

בן-ארצי תקף גם את המפלגות בראשות מרב מיכאלי וניצן הורביץ: "אני קורא את המפה הציבורית חברתית ופוליטית כפי שהיא. מפלגות כמו מרצ והעבודה מזמן לא יכולות להיות בהגדרת מפלגות ציוניות".

"אפשר להקים ממשלה של שמונים מנדטים עם מכנה משותף רחב שלא נשענת על ערבים או על אנשים שחולמים רק על איך לעקור את בית אל, חברון ושילה", סיכם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום