בעקבות נאומו: בכירים בגוש השינוי במתקפה על בנט

לאחר השבעת הכנסת החדשה וברקע נאומו היום בכנסת, בכירים בגוש להחלפת נתניהו תוקפים את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט טוענים כי הוא "הוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה" | בנוסף קראו לו ללכת אם ירצה, שכן "אין לנתניהו ממשלה"

קובי ברקת | פוליטי 6.4.2021 | 23:11

נפתלי בנט צילום: דוברות הכנסת

בעקבות הנאום שנשא היום יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, הערב (שלישי) דווח ב'חדשות 12' כי בכירים ב"גוש השינוי" מתקוממים נגדו ונשמעים בטונים צורמים מאחורי הקלעים.

"הוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה", תקפו הבכירים בגוש להחלפת נתניהו והמשיכו, "אם הוא חושב שיתנו לנהל את הממשלה שלו כממשלה ימנית - הוא טועה, זאת תהיה רק ממשלת חירום-לאומית שתעסוק רק בדברים שלא במחלוקת".

"הוא צריך לזכור שאומנם יש לו 7 מנדטים, אך יש לו 0 כדורים באקדח. אם הוא רוצה ללכת לממשלה עם נתניהו, הוא מוזמן ללכת. אין לנתניהו ממשלה. לא נהיה הדחלילים שלו בשם החלפת נתניהו", הוסיפו.

כזכור בצהרי היום נאם בנט בישיבת סיעתו, והדגיש: "אני לא מכיר הרבה פוליטיקאים שעמדו לפני האופציה הריאלית והמיידית להיות רה"מ ולא זינקו עליה. לי לא הייתה דילמה. לעולם לא אוותר על ערכיי. ערכים של ציונות ואחדות למען שום תפקיד".

"הממשלה שתקום צריכה לשקף את התפלגות הדעות בעם, כלומר נוטה ימינה בדרכה. לא אמרתי בקיצוניות, אבל עם ישראל במהותו- הוא לאומי, זה רצון העם, הקמת ממשלה לאומית ימנית יציבה", הבהיר יו"ר 'ימינה'.

בנוסף, תקף בנט ברמיזות את סמוטריץ': "יש כאלה שקוראים לעצמם ימין, שאין להם שום בעיה לגרור את מדינת ישראל לעוד מערכת בחירות נוראה, והכל בשם אידיאלים נשגבים".

"אני מבקש כאן מימין ומשמאל, יש לנו מדינה, תפסיקו בקמפיין בחירות הזה, תניחו את זה בצד. בואו ניתן מאמץ כולם מכל הצדדים. לחשוב איך בצורה אחראית אנחנו פותרים את הפלונטר הזה. יש פה בני אדם. ואני מתחייב גם לעשות הכל כדי להביא את מדינת ישראל ואת אזרחי ישראל לחוף מבטחים", סיכם.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום