קרובי משפחה ומחוסנים פעמיים יוכלו להיכנס לישראל

בשורה לצרפתים. חבר הפרלמנט מעדכן כי אזרחים צרפתים המחוסנים פעמיים או מחלימים, יולכו להיכנס לישראל במידה ויש להם קרוב משפחה ישראלי מדרגה ראשונה - זאת לאחר ביצוע בדיקת קורונה בנתב"ג ובדיקת נוגדנים עם הגעתם לישראל

יענקי פרבר | בריאות 7.4.2021 | 07:19

נתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב עדכן בעמוד הפייסבוק שלו כי החל מהיום (רביעי), אזרחים צרפתיים מחוסנים פעמיים או מחלימים אשר בקרבה משפחתית מדרגה ראשונה עם ישראלי, יוכלו להיכנס לישראל.

הוא כתב כי "במשך למעלה משנה, בשל משבר הקורונה אזרחים צרפתים רבים לא יכלו לבקר ולהיפגש עם בני משפחתם המתגוררים בישראל, הורים לחיילים בודדים, ילדים להורים מבוגרים ועוד אינספור מקרים, לפעמים גם קשים. היום, אני שמח לבשר כי לאחר שיחות ארוכות עם ראש ממשלת ישראל, נציגי ממשלת ישראל, משרדי ממשלה ומנכ"ל רשות האוכלוסין יש התקדמות משמעותית בנושא".

"אזרחים צרפתים המחוסנים פעמיים או מחלימים, יולכו להיכנס לישראל במידה ויש להם קרוב משפחה ישראלי מדרגה ראשונה - זאת לאחר ביצוע בדיקת קורונה בנתב"ג ובדיקת נוגדנים עם הגעתם לישראל. מדובר בבשורה של ממש לאלפי המשפחות שהופרדו במהלך השנה האחרונה. בשורה זו הגיעה בזכות מבצע החיסונים המוצלח בישראל והירידה בנתוני התחלואה בישראל. אמשיך בשיתוף עם הנציגים השונים בשתי המדינות, לפעול למען האזרחים הצרפתים המתגוררים בישראל אותם אני מייצג אשר עברו ועוברים תקופה מאד מורכבת במהלך משבר הקורונה". כך חביב.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום