נערה חרדית נעדרת מהשומרון: "בוכים מדאגה"

למעלה מ-24 שעות, נעדרת צעירה חרדית כבת 15.5 תושבת עמנואל, לאחר שיצאה מביתה ביישוב אך מאז נעלמו עקבותיה | בני משפחתה מבקשים מהציבור לסייע בחיפושים: "עשינו הכל כבר. כל המשפחה בוכה מדאגה".

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 7.4.2021 | 14:45

חיפושים, אילוסטרציה צילום: יכ"ל

נערה חרדית כבת 15.5, יצאה מביתה ביישוב עמנואל שבשומרון אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, אך מאז לא נעלמו עקבותיה. בני משפחתה המודאגים פונים לציבור בבקשה לסייע בחיפושים, לפי הערכת המשפחה, ייתכן והיא נסעה לעיר בני ברק - אך עד כה חיפושים בעיר לא העלו דבר.

"מאז אתמול אנחנו מחפשים בכל מקום אפשרי", סיפר אחד מבני המשפחה בשיחה עם 'כל רגע'. "היא יצאה ופשוט לא חזרה, כל המשפחה בוכה מדאגה. עשינו הכל כבר. כעת, אנחנו מבקשים מהציבור שיסייע לנו בחיפושים".

תיאורה של הנערה, כפי שפרסמה המשטרה: גובה 1.65 מ', מבנה גוף רזה, שיער חום/שחור ארוך, צבע עיניים כהה. לא ברור מה לבשה בשעה שיצאה מביתה בפעם האחרונה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור נעדרת העונה לשם אפרת שמחה רובין, בת 15.5 תושבת עמנואל, אשר נעדרת מאתמול יום שלישי (6.4.21), נראתה בפעם האחרונה באזור עמנואל בסביבות השעה 9:00 ומאז נעלמו עקבותיה.

במשטרה מבקשים כי כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש לפנות למוקדי 100 של משטרת ישראל או למשטרת תחנת אריאל, בטלפון 03-7729444.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום