תקלה עולמית בגוגל: משתמשים לא מצליחים להשתמש ב-Docs ו-Sheets

משתמשים ברחבי העולם מדווחים תקלות בשירותים השונים של גוגל,בהן Drive ו-Docs • גוגל חוקרת את התקלה והתחייבה לספק מידע בקרוב

טכנולוגיה 12.4.2021 | 17:18

ארכיון צילום: גילי יערי, פלאש 90

כמה שירותים של גוגל חווים בשעה זו תקלות ובעיות. בין הדיווחים, משתמשים ברחבי העולם מעדכנים שאינם מסוגלי ליצור קבצים חדשים בשירותי החברה כמו Google Drive, Docs, Sheets ו-Slides. גם Classroom חווה תקלות. משתמשים שינסו לפתוח מסמך חדש, יקבלו הודעת שגיאה:

"Google Docs נתקל בשגיאה. כדאי לנסות לטעון מחדש את הדף זה או לחזור אליו בעוד מספר דקות. למידע נוסף על העורכים של Google Docs, אפשר לבקר ב מרכז העזרה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות. - צוות Google Docs"

במרכז השליטה של גוגל מדווח שכל השירותים הללו חווים בעיות. בהודעה שנכתבה במרכז השליטה, נכתב: "אנו חוקרים דיווחים על תקלה ב-Google Drive. אנו נספק מידע בקרוב. המשתמשים המושפעים מהתקלה יכולים לגשת ל-Drive, אך רואים הודאת שגיאה ו/או התנהגות בלתי צפויה. המשתמשים המושפעים לא יכולים ליצור מסמכים חדשים".

גוגל חוותה תקלה נוספת לפני כשלושה שבועות. אפליקציות בטלפונים קרסו, גוגל שחררה עדכון גרסה. בחודש דצמבר האחרון, תקלה חריגה יותר התרחשה, כשכמה ששירותי גוגל, בהם יוטיוב, ג'ימייל, Docs ועוד, נפלו והיו לא זמינים - למשך 50 דקות. 

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום