משפחת נתניהו נגד אולמרט: פיצוי בסך מיליון ש"ח

בשבוע שעבר התראיין אולמרט ל'דמוקרט TV' ותקף את משפחת נתניהו, בדבריו אמר "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו... הם אנשים חולים" | עורך דינם של בני משפחת נתניהו מאיים להחזיר אותו לדוכן הנאשמים

אהרן מילר | חדשות בארץ 19.4.2021 | 13:17

אהוד אולמרט/בנימין נתניהו צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ידוע בדברי הגנאי אותם מצמיד לבני הזוג נתניהו ראש הממשלה ורעייתו, כמו גם לשאר בני המשפחה. בשבוע שעבר הוא הלך צעד אחד יותר מידאי.

בשבוע שעבר התראיין אולמרט ל'דמוקרט TV' ותקף את משפחת נתניהו, בדבריו אמר: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום והדרך היחידה לשקם את המדינה זה להכניס אותם... אגב, בתנאים רגילים, כל רופא פסיכיאטרי שיש לו מצפון, ואני מוכן להפגיש אותך עם לא מעט מדינאים שהיו אומרים שצריכים להוציא צו אשפוז גם לו, גם לה וגם לבן וכולי... הם אנשים חולים".

על פי הדיווח בחדשות 12 הבוקר (שני), הגיש עורך הדין יוסי כהן בשם מיוצגיו בני משפחת נתניהו דרישה לפרסום התנצלות והכחשה תוך שבוע, לצד פיצוי בסך של לא פחות ממיליון שקלים. במכתבו מבהיר כהן כי באם מר אולמרט לא יפעל כנדרש, הוא יתבע תביעת לשון הרע.

"קשה להפריז בחומרת הנבזות, הרשעות והזדון שבדבריך, הכוללים בכוונת מכוון הכפשות חמורות ביותר שנועדו להשפיל את מרשיי, לבזותם, לעשותם מטרה ללעג ולבוז בעיני הציבור ולפגוע במשרותיהם ובמשלח ידם, באופן העולה כדי לשון הרע ובניגוד להוראות חוק איסור לשון הרע" ציטטו ב'חדשות 12 את מכתבו של עורך הדין.

"לא למותר לציין שמדובר בכזבים שפלים ומכוערים ביותר, שבינם ולבין המציאות אין דבר. רק אדם החדור שנאה מעוורת וחסר כל מעצורים מסוגל לכתוב דברי בלע כה חמורים וכה פוגעניים, שבינם ולבין המציאות אין דבר. ללא ספק מדובר בחציית גבולות מכוערת ומסוכנת מאין כמותה, הנובעת כנראה ממצוקותיך הנפשיות ואין יאה לענייננו מהפתגם 'טול קורה מבין עיניך'" הוסיף עורך הדין לתקוף. 

כאמור, באם לא ישלם את דמי הפיצוי לצד הכחשה והתנצלות, צפוי ראש הממשלה לחזור שוב לדוכן הנאשמים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום