הפתרון של הפרשן לפלונטר הפוליטי: "גוש השינוי צריך להציע לדרעי רוטציה"

אחרי טור ארוך בו הוא מפרט את כל הבעיות של מדינת ישראל, מציע אמנון אברמוביץ' כי על ראשי גוש מפלגות 'רק לא ביבי' להציע ליו"ר המפלגה החרדית להיות הראשון ברוטציה על ראשות הממשלה, כדי להצליח להרחיק מבלפור את בנימין נתניהו

תקשורת 20.4.2021 | 23:02

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אמנון אברמוביץ', פרשן בכיר בחדשות 12 מפרסם היום (שלישי) טור דעה בו הוא קורא למנות את אריה דרעי להיות הראשון ברוטציה על ראשות הממשלה מטעם גוש מפלגות 'רק לא ביבי'.

את הפתרון הזה לפלונטר הפוליטי מציע הפרשן אחרי שהוא מונה את הבעיות של ישראל כפי שהוא רואה מזווית מבטו: גירעון כלכלי, הבעיות במערכת החינוך והקריסה של מערכת הבריאות.

זאת, לצד האיומים מצד איראן שלטענת אברמוביץ' רק הצליחה להתחמש יותר בתקופת כהונתו של נתניהו ובמיוחד אחרי שארה"ב של ממשל טראמפ פרשה מהסכם הגרעין.

"בקיצור, צריך אדם ללקות באופטימיות מזהירה ו/או בשגעון גדלות כדי לגשת היום למכרז על ראשות הממשלה. לו הייתה ישראל מדינתנו הרזרבית – הייתי תומך בהמשך כהונת נתניהו, שיאכל את מה שהוא בישל. שתי בעיות טמונות בתמיכה הזאת: ישראל היא מדינתנו היחידה, ואנחנו אוכלים ועוד נאכל שנים את מה שהוא בישל".

כותב הפרשן: "איך יוצאים מזה? איך מתחילים לצאת מזה? איך קורעים לפחות את האריזה? לנתניהו יש שותף בשם אריה דרעי. שניהם רחוקים מלהיות דמויות מופת. האחד עבריין שהורשע בעבר הרחוק. השני נאשם, עבריין בכוח. אחד צריך בצל בעיניים כדי להפיק דמעות עבור השקופים שלו. השני שחקן, ארטיסט מלידה".

מציע אברמוביץ', "אולי כדאי לאמץ את ההיגיון של הפרקליטות המגייסת עד מדינה נגד שותפו? במצב ביש כזה אנחנו אנוסים לבחור ברע במיעוטו. מדוע לא יציע גוש השינוי לאריה דרעי לעמוד בראשו ולהיות ראש ממשלה ראשון ברוטציה?".

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום