התנאים של ליברמן לכניסת החרדים; ב'ימינה' מוחים

אחרי שפורסם אמש שליברמן מציב תנאי לכניסת חרדים לממשלת שינוי ובכך למעשה מנסה לטרפד את שיתופם בממשלה, ב'ימינה' של בנט מפרסמים מחאה כי הם נגד כל חרם שהוא

יחיאל גלאי | פוליטי 23.4.2021 | 12:14

בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הפרסום אמש על כך שאביגדור ליברמן מערים קשיים בגוש השינוי על הקמת ממשלה בשיתוף המפלגות החרדיות, בימינה מבהירים כי חרם מסוג זה אינו מקובל עליהם.

אמש פרסם העיתונאי רביב דרוקר כי אביגדור ליברמן מציב תנאי לכניסת חרדים לקואליציית שינוי: רק חצי שנה אחרי שתוקם הממשלה, ככל הנראה כדי להספיק להעביר חקיקה אנטי-דתית עוד קודם כניסתם של החרדים.

בימינה מסתבר מבינים כי שיתוף פעולה עם חרם נגד חרדים זה לא משהו שיעשה להם טוב והיום (שישי), הם מוציאים הודעה בה הם יוצאים ידי חובת מחאה.

"בנט לא יקבל חרם על החרדים או על נציגיהם, ולא על אף קבוצה בישראל", כותבים בימינה. "כל ממשלה בה נשתתף תדאג לכלל אזרחי ישראל, ולא תסמן אף מגזר לרעה. כל מפלגה שתקבל את קווי היסוד של הממשלה תוזמן להצטרף אליה", נמסר.

בימינה כאמור לא מתייחסים באופן ספציפי לדברי ליברמן, אלא מסתפקים במחאה כוללת נגד חרמות באשר הם, לצד זאת הם מדגישים כי כל מפלגה שתכנס תצטרך להתיישר עם קווי היסוד של הממשלה הכוללת את ליברמן ולפיד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום