"ליצן ונוכל": מתקפה עיתונאית על בנט

בעקבות הצהרתו כי הוא מוכן לממשלה עם גוש השינוי, יו"ר 'ימינה' סופג תקיפות מעיתונאים המזוהים עם נתניהו, כאשר הבוקר גם ריקלין הצטרף: "הוא שיחק אותה ימין ערכי" | בנוסף טען: "הולך להיות פה קרקס"

יאיר כלפה | תקשורת 23.4.2021 | 11:38

פלאש 90

בעוד נתניהו מנסה לקדם את הבחירות הישירות, אנשי תקשורת וחברי כנסת שמזוהים איתו מנסים קודם למנוע את האפשרות שתוקם ממשלה בצד השני ולמנוע מאנשי ימין להצטרף אליה.

אחד מהם הוא איש התקשורת שמעון ריקלין, שתקף הבוקר (שישי) את יו"ר 'ימינה': "בנט נוכל, בגלל שהוא אמר שאדם עם מספר מנדטים זעום לא צריך להיות ראש ממשלה מבחינה דמוקרטית. נתניהו בניגוד לבנט הנוכל, עובד כל הזמן עבור עם ישראל".

יש פה מידה אדירה של כפיות טובה מול נתניהו, כאשר יצרו לו חוקים מיוחדים ותקשורת עוינת מאין כמוהו. אנחנו בדרך לאסון, נתניהו הוא מנהיג שמנע מלחמה. הולך להיות פה קרקס", הוסיף ריקלין בראיון ל'103fm'.

בנוסף טען פרשן 'ערוץ 20': "אם בנט לא הולך עם נתניהו, המניות שלו יורדות באופן חד. אם לפיד מחליט ללכת עם הערבים וסער, יש לו ממשלה והוא לא צריך את בנט".

"נפתלי בנט שיחק אותה ימין ערכי, ושבר את הימין. הוא ליצן", סיכם ריקלין והמשיך בטוויטר ופנה אל בכירת 'ימינה': ‏"שלום לאיילת שקד. בואי לליכוד ובעתיד תנהיגי את הימין. אל תהיי פראיירית של בנט. כבר שילמת את המחיר פעם אחת בגלל השטויות שלו. קפצי מהאוטו שלו לפני ההתרסקות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום